• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beginner - Kia EV6 zwart metallic

Dartoumi

Detailing rookie
25 aug 2022
6
15
Ewijk
Hi Carclean community,

Mijn naam is David Artoumian en ik ben sinds vandaag lid geworden van dit forum.

Ik rijd sinds kort in een Kia EV6 zwart metallic en vind het leuk en belangrijk om mijn auto schoon te houden. Ik ben geen schoonmaak fanaat en ook niet elke dag bezig met de schoonmaak van mijn auto. Van tijd tot tijd en afhankelijk hoe vuil de auto is, was ik deze eens goed met de hand met 2 emmers.

Aangezien ik er nog niet zo diep in zit en niet precies weet wat alle producten doen, ben ik lid geworden om het een en ander te leren en advies te krijgen.
 

Bijlagen

  • IMG_2024.jpg
    IMG_2024.jpg
    525,8 KB · Weergaven: 107
Welkom! Mooie auto.
Als je straks een beetje weet wat er allemaal te gebruiken is voor je auto, dan zal je vaker de auto poetsen dan voorheen :D (mij ook overkomen dankzij dit forum)
 
  • Leuk
Reactions: Dartoumi
Hoi Welkom :)

Een zin waarvan ik een paar jaar geleden nooit had gedacht dat dit ooit uit mijn mond zou komen... maar... Super dikke Kia!
 
  • Leuk
Reactions: Dartoumi