• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Dat kan je zeker wel doen! Maar dan loop je met je neus tegen de feiten;

De ''Garantie'' is géén garantie. Je zal dan vragen/opmerkingen krijgen als; ''Hoe vaak wast u hem'' - ''HOE wast u hem'' - ''Parkeert u de auto is een garage met ideale klimaatbeheersing'' - U gebruikt zeker de auto om in rond te rijden'' - enzovoorts... Als je op deze vragen JA of NEE antwoord, dan gooien ze het meteen daarop en is dát dus de reden dat het sublieme ''LAKPANTSER'' weg is...

Wat betreft het 2-emmer-systeem of methode; Dit kan ik je zeker aanraden. Op het eerste gezicht zal je misschien denken; ''Ooh, zal wel meevallen, red mijzelf met normale emmers en een spons ook wel''  (Dit dacht ik namelijk zelf ook) Totdat ik 2 emmers en Grit Guards besteld en opmerkte dat het wel degelijk een verschil maakt.

De emmers zijn enorm stevig en kunnen veeel water houden. Veel schoon water betekent minder vervuild water tijdens een wasbeurt en dat ontneemt een berg risico op defecten. De Grit Guards.dan zelfs buitenwege gelaten.

Hetzelfde geld voor goede washandschoenen van microvezel. Deze zullen veeeel water opnemen en eveneens vuil oppakken. Vuil word dan dus niet tussen je spons/handschoen/oud t-shirt en de lak ingerol, wat tot krassen/swirls zal leiden.

Greetz