Dit weekend de volvo aangepakt, dit is het enige moment dat het niet fijn is dat de auto zo groot is.... wat en lap plaatwerk....
Ook hier bleek mezzo op groen niet veel te doen, dus maar weer megs UC op groen gepakt, sommige delen twee keer gedaan, maar helemaal krasloos is hij nu niet.
Daarna finale op wit, afnemen met gyeon prep, blackhole op zwarte pad op de DAP, gaat erg goed.
Maar nu kwam het probleem: ik wilde de pad uitwassen en voor de ex-p gebruiken, maar hij werd niet schoon met dreft en warm water..... Dus toen de ex-p met de hand opgebracht, maar dat ging niet zo soepel; op sommig plekken een mooie wittige waas, op andere plekken leek het alsof er helemaal niets zat. En nu na een paar dagen blijkt vuil vrij vast op de lak te zitten. (zitten steeds zwarte stipjes op die ik er met mijn nagel af moet drukken. Wat ging er mis? ik heb het keurig een uur laten curen. En moet ik een aparte pad voor blackhole en een aparte voor ex-p?
De velgen met APC 1:5, ironX en WD-40 gereinigd, daarna met de hand met megs UC, en megs step3 carnauba wax (had ik nog staan) gedaan. De polish cone is onderweg, dan ga ik nog een ronde doen.
De plastic trims met gekookte lijnzaadolie en een spons ingesmeerd, dit houdt erg lang, itt auto finesse trim revive die ik eerder gebruikte. Bandjes met (kuch: Action) bandenspray ingespoten. Voorlopig ben ik als beginner blij met het resultaat.
Als iemand mij nog kan vertellen hoe dat zit met de ex-p; graag![ATTACH=full]589[/ATTACH]
[ATTACH=full]590[/ATTACH]