• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandelen stoel sim rig Next Level Racing

Chris van S.

Detailing guru
3 jun 2014
147
123
42
Mede detailers,

vorige week heb ik mijzelf een cadeautje gedaan tgv mijn andere hobby. Te weten in de vorm van een nieuwe sim rig. Mijn oude rig was al 10 jaar oud en vooral erg lomp kwa formaat. Deze Next is wat slanker en bovendien te verplaatsen door de wieltjes onder de rig.

Deze rig was keurig netjes verpakt. Maar ondanks dat is het (nep) leer wat verkreukelt, maar dat zal wel glad trekken. Voordat ik mijn gliptone leer setje tevoorschijn haal; wat zouden jullie smeren op een nepleren stoel als deze?

20190701_231537.jpg
 
Waarom Gliptone op een kunstleren stoel? Voeden is niet mogelijk.
Je zou dan eerder Gyeon Leather Shield of Dodo Juice Leather Sealant kunnen proberen maar eerlijk gezegd hoef je niets te doen. Alleen af en toe reinigen met een interior of leer reiniger. En vooral lekker van genieten! Mooie set-up!
 
  • Leuk
Reactions: Chris van S.
Enige reden is bescherming @Dibbuz en de duurzaamheid te rekken. Mijn vorige seat ging op de naden scheuren op den duur. Dus ik dacht ik gooi mijn gedachten in de groep. Maar je antwoord lijkt mij verder ook logisch Dibbuz. Zou PB Natural Look een optie zijn?
 
Ja maar ik denk dat het te glad wordt en ik denk ook niet dat het tegen het scheuren gaat helpen.
 
  • Leuk
Reactions: Chris van S.
@Dibbuz dat moeten we ook niet hebben. Ik houd het voorlopig op reinigen tzt. Tnx!

@The Joy Of Detailing tnx! Super gaaf dat je een rig op het werk hebt. Ik speel niet heel high level iracing oid. Maar ik speel online met een leuke groep mannen Gran Turismo Sport. Naar mijn mening het beste spel waarbij je het beste kan instappen, en volgas kan gaan. Zonder dat je een avond kwijt bent met afstellen. Al is die optie er uiteraard ook.