• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandeling nieuwe auto (Nissan QQ)

Hoedje

Detailing trainee
15 apr 2018
18
45
37
Goedemorgen!

Over twee weken gaat mijn vader zijn nieuwe Nissan QQ ophalen. Wij hebben afgesproken dat wij hem zelf gaan poetsen voor aflevering. We mogen gebruik maken van de werkplaats, dus mooi op de brug en overal goed bij. Voordeel, geen auto vol siliconen en showroom glans.

Normaal behandel ik onze auto’s met een combinatie van PB black hole, Ex-P en Nattys. De velgen met een velgenwax van PB.

Nu is dit de eerste keer dat we hem zo helemaal nieuwe gaan behandelen.

Iemand tips of ideeën hoe je een nieuwe auto goed kan beschermen en ook daarna goed kan bijhouden?
Mogen ook andere producten zijn natuurlijk.

Het gaat om een nieuwe Qashqai in het Grijs. Lijkt niet metallic, maar is het wel.
 

Bijlagen

  • E2CF839C-2AE6-462A-A3C0-2607C38B45C4.jpeg
    E2CF839C-2AE6-462A-A3C0-2607C38B45C4.jpeg
    94,9 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:
Staat een mooi stappenplan hier op het forum

Stappenplan

Ook al is ie nieuw, zou ik toch het hele plan doen. Je weet namelijk niet wat de auto heeft meegemaakt tijdens zijn reis naar de dealer en uiteindelijk naar je pa
 
  • Leuk
Reactions: Hoedje