• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Behandeling Porsche 911 Cabrio - Platinsilber Metallic

E

Etterual

Guest
Deze Porsche 911 Cabrio in de mooie heldere kleur Platinsilber Metallic is enkele weken terug onder handen genomen.

Naast diverse steenslagreparaties is het lakwerk in meerdere stappen gepolijst. Ter bescherming van het lakwerk is de gecertificeerde GYEON quartz Q² Duraflex lakcoating aangebracht. Het cabriodak, welke nog in een zeer nette staat was, is gereinigd en geïmpregneerd tegen vuil en water van buitenaf.
  • Foamen
  • Wassen
  • Kleien
  • Steenslag repareren
  • Driestaps polijstproces
  • Prewash & ontvetten
  • Cabriodak reinigen & impregneren
  • GYEON quartz Q² Duraflex lakcoating
  • GYEON quartz Q² View raamcoating
  • GYEON quartz Q² Rim & Q² Tire wielcoating

_DSC3352.jpg
_DSC3363.jpg
_DSC3463.jpg
_DSC3467.jpg
_DSC3548_edited-1.jpg
_DSC3559.jpg
_DSC3560_edited-1.jpg
_DSC3568_edited-1.jpg
_DSC3572_edited-1.jpg
_DSC3589_edited-1.jpg
_DSC3595.jpg
_DSC3602_edited-1.jpg
_DSC3613_edited-1.jpg
_DSC3618_edited-1.jpg
_DSC3622_edited-1.jpg
_DSC3645_edited-1.jpg
_DSC3648_edited-1.jpg
_DSC3650_edited-1.jpg
_DSC3652_edited-1.jpg
_DSC3654_edited-1.jpg
_DSC3660_edited-1.jpg
_DSC3664_edited-1.jpg
_DSC3703 copy.jpg
 
Heeft de Porsche ook een orangepeel behandeling gehad of was er al zo’n verschil tussen voor/na polijsten ?
En ik zag dat het dak gedaan werd met 303 Fabric Guard ipv Gyeon Fabric coat?
Of trek ik een verkeerde conclusie?
 
Is inderdaad folie en daar wordt getoond dat je ook krasjes in een folie kunt corrigeren.
Dak inderdaad behandeld met 303 Fabric Guard. Top spul.
 
Na het lezen en bekijken van deze detail heb ik eigenlijk twee vragen:
- welk middel is er gebruikt om het dash schoon te krijgen? (ik zie schuim op het dash op één van de foto's)
- heeft de eigenaar na deze detail zelf de originele kentekenplaten moeten detailen? ;)
 
Excuus voor de late reactie! Ik was twee weken op vakantie. :)

@Marcel1973 bij deze foto zijn we bezig met de prewash, ter voorbereiding op de coating. De velgen zijn dus al schoongemaakt en gecoat, vandaar dat deze worden afgeplakt. Als een wagen net binnenkomt plakken we de remschijven ook af tegen het roesten. De banden zijn dan negen van de tien keer al van de wagen af.

@Quantoxx inderdaad folie, voor en na het corrigeren!

@Cordoba dashboard is van leer en is gereinigd met de GYEON quartz Leather Cleaner foam variant uit de Leather set.