• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beige T-Tec Volvo kleurt blauw , oplossing ?

Anto

Detailing addict
5 dec 2012
57
52
IMG_1264_zps9623e44c.jpg


Wie heeft tips om de blauwe kleur af te krijgen van onze beige zetels ( T-tec stof Volvo ) of welke produkten ? Auto is nog maar 1,5 maand oud .
Heb een reiniger van Volvo staan maar krijg er haast niks van af . En de jeansbroeken worden eerst gewassen voor gebruik .

bedankt
 
Zijn de stukken waar het op blijft zitten gewoon leer?

Dit zelfde heb ik bij een andere auto ook wel eens gehad. Flink boenen en het was weg. Met een leer product, welke weet ik niet heel zeker meer. Maar ik dacht dat het een test was met een leer product van turtle.
 
ja die stukken zijn soort kunstleer , de rest zie je lichtjes " verblauwen" , zal eens goed boenen , na de vrieskou die er aan komt .
 
Heb gister mijn witte leren bank ook ontdaan van jeansblauw.
Heb https://www.Carclean.com/product/Gliptone/Liquid_Leather_Maintenance_Spray_Cleaner_500ml_GT15_101656 gebruikt,ging er zo af.
En dit middel kan ook op stof gebruikt worden,weet alleen niet of je dan hetzelfde resultaat behaald.
 
Goed om te weten. Ik heb dit ook een keer gehad op beige leren schoenen met een zwarte nieuwe spijkerbroek. Binnen enkele dagen waren mn schoenen blauw:grinning:
 
heel voorzichtig behandelen met een vochtig melaminesponsje...de stof met APC 1/10...daarna het "lederen" gedeelte" goed voeden met een crème en de stof inspuiten met een vuuilafstotend produkt.
 
die apc staat op mijn verlanglijstje , welke creme is best ?