• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

belgian mini meet?-antwerpen-

Acc_Focus

Detailing rookie
21 jun 2010
489
0
hello,

aangezien ik al een paar mensen hier op het forum heb horen zeggen dat ze wel eens een belgische meeting willen hebben wil ik dit eventueel wel in goede banen leiden(hehehehe)



plaats: haven van antwerpen(aangezien dit DE foto plaats bij uitstek is en het er rustig + veilig is :party: )

datum: ??? idee'en zijn welkom

wie komt er? zou het zeker in een weekend doen aangezien de meeste mensen toch gewoon werken en het savonds na het werk een beetje donker word en dan is er weinig aan een gedetailde auto aan he :party:


**edit** ow ja nog een zeer belangrijk detail, het is enkel en alleen dat het op belgisch grondgebied is dat het een BELGIAN meeting is he!
noorderburen zijn uiteraard ook MEER dan welkom ]d~^
 
Zou je zoiets binnenkort willen doen of ergens in het voorjaar?
En wil je ook zelf aan het detailen slaan of gewoon wat ouwehoeren bij auto's die je vantevoren thuis hebt gewassen?
In het eerste geval zou een overdekte plek wel fijn zijn.
 
gewoon eens rustig wat foto's trekken bij de vallende bladeren is voor mij persoonlijk het uitganspunt,
en andere carclean users leren kennen en gedachten uitwisselen :party:

overdekt ? hoeft niet.
heb geen zin om te staan detailen. dan had ik wel richting nederland gekomen voor een echte meeting!
het idee komt trouwens uit men topic met foto's dat veel mensen dit een mooie foto locatie vonden en ik deze wil delen met de andere
 
Persoonlijk denk ik niet dat em dat gaat worden...
Imo gaat er niemand,of toch weinig mensen een stuk rijden om wat foto's te maken.
De kunst van een meeting organiseren is om 2 dingen te combineren,
Het detailen op zich,en wat te leren van elkaar,en het leren kennen van elkaar,gezellig een praatje maken.
Je idee is goed maar ik vrees alleen dat de opkomst uit enkele zeemeeuwen zal bestaan...

Just my 2 cents.
 
Acc_Focus ,
Moet je doen man.
gewoon eens lekker foto's schieten en wat weetjes wisselen met elkaar.
Ikzelf , corsawim en minieken hebben waarschijnlijk interesse.
Minieken en focusio werken wel in ploegendienst en hebben maar een vrij weekend per maand.
tenzij je het op een voor-of namiddag dit wil organiseren.
 
Tof idee,
Ik zou dat ook wel zien zitten, maar zoals focusio al zei, wij werken in ploegendienst.
Rond welke data zou jij zo'n meeting zien zitten ? Mss kunnen we dan beetje preciezer afspreken ?
Mini.
 
Blijkbaar zijn hier personen op het forum die niet op andere tuning en car forums actief zijn, heb al meerdere malen een kleine meeting gedaan waar je gewoon ff langsgaat om die nieuwe luchtinlaat te laten zien, eens te kijken wat de andere aanpassen aan hun wagens en tips en know how op te doen, en uiteraard komt daar dan nog geregeld een snel sprintje bij om te kijekn of die performance upgrade de moeite was of niet... En nu zou het vooral gaan om de properdere autos te bekijken en eventueel even bij te kletsen... En een datum heb ik nog niet. Ik kan elke weekenddag en eventueel ook savonds vanaf 7uur maar dan is het al echt donker dus... Idén voor een datum zijn meer dan welkom! Ga sebiet als ik thuis achter pc zit even kijken wie nu juist allemaal geintereseerd is en al een voorlopig lijstje maken, kan ik er ineens bijzetten wie wanneer kan en vooral wanneer niet.
 
Een meeting is geen slecht idee. Ik wil al lang een meeting in de buurt van Antwerpen. Ik zit in Schoten dus niet veraf. En inderdaad voor foto's alleen zou ik nou ook niet echt komen. Maar als iedereen wat producten meeneemt. Kunnen we daar wat testen, uitwisselen of overkopen. Of vertel hier welke producten je wilt wegdoen of naar zoekt.

Grtz Kevin
 
Als het voor mij uitkomt zie ik dit ook wel zitten.

Moet voor mij niet teveel tralala bij zijn, wil al een tijdje het gezicht achter de forumnamen eens zien en ontmoeten.
 
:)^ lijkt mijn ook wel tof inderdaad een smoeltje bij een naampie,ik kom van net over de westerschelde dus....;)
 
zeker interesse....hoeft niks groots te zijn; smoeltjes en autootjes zien en een klapke doen is meer dan ok :cool:

Aan het Noordkasteel (aan de hogere zeevaartschool) bijvoorbeeld is het mooi groen....en voor der ene te gaan pakken is het pomphuis vlakbij...
Voor diegenen die van verder komen is het vlabij de afrit Merksem aan de metropolis.
 
kijk eens aan....
animo voor een simpele meet and greet :D

ik ga beginnen met een datum voorop te stellen, dit is alles behalve een definitieve datum aangezien ik totaal niet weet wie wanneer kan,

momenteel denk ik aan 27november,
uur of 3 in de namiddag.

uiteraard is onder het huidige thema dus enkel meet en greet(en auto's kijken 8-()) ) ook mogelijk dit savonds te doen als de zon al vertrokken is!

dus is 27november een beetje ok? of toch maar een weekavondje?

voor zover ik kan kijken zouden volgende mensen geïntereseert zijn:
Acc_Focus
Corsawim
zuidwest10
Nismo
peerlancia
Hondafreak
Focusio
Minieken
 
dus al 2 mensen die niet kunnen op de 27ste?
ok weekje later? 4december?

litle girls birthdays gaan uiteraard voor :party: (is dit toevallig een stiekeme uitnodiging voor ons allen om mee koffie en gebak te komen nuttigen? ]d~^