• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik heb gisteren en zojuist op het forum gezocht naar hoe ik de PIR bereken en alles wat nog meer erover te lezen viel. Ik lees dus genoeg erover en daarbij ook dat de een zegt 'maak je niet te druk, gewoon op gevoel werken (lees: scheutje foam en aanvullen met water en gaan met de banaan) de ander zegt weer 'bereken 1x en je hebt er plezier van' tot aan reacties 'komt niet nauw'.

Dus ik wil graag je advies volgen om te zoeken en te weten hoe of wat maar ik kom zelfs niet tot een berekening haha.. of ik kijk heel erg ernaast dan schuil ik me graag daarachter.

Ik heb dus een Nilfisk 140 Core - https://www.carclean.com/nl/bilt-hamber-touch-less-snow-foam-5000ml.html - geen auto die in een bepaalde bescherming staat - ga zondag voor de 1e keer foamen en hoef voor nu die keer enkel een station te foamen. Later zal ook eens een Kia Picanto erbij komen.

Uitleg is zeker welkom, kan ook even bepaalde topics weer een 'herstart' geven.. of een link waar ik verder mee zou moeten kunnen. Maargoed, zoek ik op PIR berekenen zal ik toch iets moeten vinden dat ik kan weten wat te doen? In hoeverre het dus belangrijk is, en daar staat toch een ieder anders in..