• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Benjamin stelt hem voor

• Topicstarter Topicstarter Bdw
  • Startdatum Startdatum
B

Bdw

Guest
Hallo!

Heb hier al eerder een show off geplaatst van een van mijn full-details ([Full-Detail] Volvo XC90 2007 en nu er onlangs veel nieuwe leden bijkwamen, dacht ik van me even voor te stellen.

Ik ben dus Benjamin De Wilde, 18jaar jong, en woon in de buurt van Gen( België).

Bij mijn 1e auto zat de zin voor grondig schoonmaken er al in, dat was een VW Polo 9n uit 2003.
7wpc.webp

Auto was van mijn zus geweest en die poetste niet zo graag]-0

echter hapte het virus pas toe toen ik in mei een nieuwe auto heb gekocht, nl een VW Beetle.
ko3k.webp

In een prachtig diep zwart.

Toen ben ik begonnen met spullen aan te schaffen, mede ook omdat mijn ouders hun auto(VW tiguan) in exact de zelfde kleur is uitgevoerd, en als de 2 naast elkaar staan, lijkt de Tiguan wal 10 tinter minder zwart(kraswas:auw )
wp20130515008.webp

Heb inmiddel een verzameling waar ik toch menig auto's volledig kan aanpakken, maar ze zal nog wel vergroten :party

Schrijf je reactie...