• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordeel ons op Google!

Zo mijn eerste google review.
Zie nu pas dat er op steenworp afstand ook detailing bedrijf zit ook van carclean of collega's?
 
Even opmerken: ik krijg na het plaatsen van een bestelling bij jullie de laatste tijd een bericht met de vraag of ik wil deelnemen aan een Google survey. Ik heb gisteren ja gezegd (omdat ik dit draadje had zien voorbij komen) en ze zouden mij dan contacteren via mail. Niets meer van gezien verder.

Ik zeg het maar even, maar zal nu dan even manueel naar de pagina gaan.

Done!
 
@Wide-O die beoordelingen na onze checkout komen, stom genoeg, in een aparte rating van ons. Ze komen dus niet te staan bij ons bedrijf. Heel suf is dat.

Als je op Ja hebt geklikt na de checkout, dan kan het soms tot twee weken duren voor je een email van Google ontvangt.
 
Aha. Dat verklaart veel (ik verwachtte eigenlijk meteen naar die Google Maps pagina geleid te worden waar ik nu de rating op heb gezet).
 
Ja, het is ook erg verwarrend, ik snap het ook niet zo goed. Google lijkt twee systemen te hanteren. De review die je dan kunt plaatsen van Google Survey, na het plaatsen van een bestelling zie je straks als 'sterren' alleen maar terug bij Google Shopping.
 
ik volg de mening van @Tim, gewoon door al hier op het forum te zijn heb je al bepaalde cookies geaccepteerd en heb je toch wel je e-mailadres en wachtwoord achtergelaten om je op dit forum te kunnen aanmelden. Google zal altijd wel wat weten over je, of je dat nu wilt of niet.

n.b. Mijn grootouders, beide ouder dan 80 hebben nog nooit een computer in hun handen gehad, en toch als je hun naam i.c.m. woonplaats intypt, komen er foto's van hen tevoorschijn die er door iemand opgezet zijn. Niemand is veilig voor "Big Brother Google"
 
  • Leuk
Reactions: RoyR