• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordelen van Carclean.com

mijn revieuwtjes staan ook op de sites, wordt wel een beetje een eentoning verhaal daar,
voor de mensen die zich druk maken over het aantal revieuws die daar op korte termijn worden geplaatst, is niet nodig, ze zien daar de ip nummers en kunnen zo zien dat al die reacties van verschillende computers komen.

Mischien kunnen we met zijn allen Tim en Carclean.com voordragen voor webshop of the year:grinning:
 
tsunami69 zei:
Mischien kunnen we met zijn allen Tim en Carclean.com voordragen voor webshop of the year:grinning:

Komt nog wel.... Heb er bij Informatique ook aan meegedaan, doe het voor Carclean zéker als het zover is. :cool:
 
Een beoordeling toevoegen op Webwinkelwijzer lukt momenteel niet.
Op de andere twee lukte het wel. Weer wat sterren erbij.:)^
 
[mod]Quote onnodig, verwijderd[/mod]
Hetzelfde geldt voor mij! Erg vreemd, terwijl anderen wel gewoon geplaatst worden! :S
 
Ik heb afgelopen vrijdag een beoordeling geplaatst bij Webwinkelwijzer, maar ook hier: zilch, noppes, nada geen reactie terug. Er zou een mailtje met een bevestigingslink gestuurd worden, maar niets van dit alles. Vreemd....:confused:
 
[mod]Quote onnodig, verwijderd[/mod]

Ik had er een heel verhaal bijgeschreven. Niet langer dan de andere recensies, dus daar kan het ook niet aan liggen :weetniet
 
Ik heb ook nog steeds niets gehoord van mijn beoordeling, dus zojuist maar eens een mailtje via de contactpagina van Webwijzerwinkel gestuurd, met de vraag of er een probleem is met mijn review.

Bij het versturen krijg ik een fraaie "Database insertion not succesfull" melding. Zo te zien zijn er dus wat spulletjes kaduuk en zit er iemand bij deze toko te :zzz: .

Er zijn ook al geen beoordelingen bijgekomen sinds 10 juli, dussssss......
 
:party: Mijn beoordeling staat op Webwinkelwijzer. Ondanks de foutmelding bij het verzenden van de mail via het contactadres, was mijn vraag blijkbaar toch aangekomen.
Ik vond zojuist een keurig mailtje in mijn mailbox, met de mededeling dat mijn beoordeling handmatig toegevoegd is.:party:
 
Auw.....wordt aan 2 kanten geschopt hier. Stop daar mee.......]d~^

Heb na de 1e bestelling al een goede review gegeven en zo blijkt dat de eerste indruk altijd de beste is.

Na 11 (ja, elf) bestellingen in 6maanden, nog steeds onder de indruk van de service.

:cool: :cool:
 
Geen idee of het al ergens is genoemd, het is mij net pas opgevallen iig, ik zie een nieuw balkje aan de rechterkant met >Assistentie en Chathulp.

Is dat wat ik denk? Dus tijdens kantooruren direct contact met de CC-crew en als het ware een realtime vraagbaak voor allerhande zaken mbt poetsmiddelen e.d.?

Goeie aanvulling, wederom weer een stukje extra service! :ja
 
Laatst bewerkt door een moderator: