• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beoordelen van Carclean.com

Zo, ook maar even wat beoordelingen achter gelaten, niets anders dan 10 met een griffel.
Dit hebben jullie uiteraard aan jezelf te danken:grinning:
 
Tim zei:
Beste mensen,

Wij vinden het belangrijk om te weten wat jullie van onze service en dienstverlening vinden! We doen ons best om alles zo goed mogelijk te regelen, maar willen graag horen hoe jullie ervaringen zijn. :ja

Van jullie feedback kunnen wij weer leren en onszelf verbeteren, ook kunnen andere mensen lezen hoe Carclean.com beoordeeld wordt. :)^

Op de volgende sites is het mogelijk om ons te beoordelen, we zouden het op prijs stellen als jullie hier een duidelijke en vooral eerlijke beoordeling willen geven:

Beoordeel Carclean.com op de site van Check Webwinkel
Kiyoh beoordelingssite

Hartelijk dank voor jullie medewerking! :star




Er kwam net weer een beoordeling binnen en toen schoot het me te binnen dat dit topic bij veel nieuwe leden nog niet bekend zal zijn en dat reviews altijd goede reklame blijven voor ons (en dan hopen we natuurlijk dat het positieve reviews zijn. :schaam )
 
Laatst bewerkt:
Zo mijn beoordelingen staan er op. Sorry, ik ben gewoon eerlijk geweest. ;)
 
Tim zei:
Houden we het wel geloofwaardig? ;)
Ik ben soms te traag met het beantwoorden van email, en we lopen achter met de info voor producten op de site. Soms vergeet ik wel eens wat en dan wacht een klant op me.
Toen misschien, maar nu niet meer :party:
Mijn gemeente doet meer dan twee maanden over het uitvoeren van een bevel van de rechter.
Wel een beetje relativeren :ja

Hans
 
We hebben het met de drukte nog steeds hoor, dingen die niet volgens de vaste routines gaan, kunnen langer op zich laten wachten dan we eigenlijk willen. Maar ja als alles goed zou gaan dan valt er niets meer te verbeteren. :D

Edit: waarom is het toch altijd zo dat er met dit soort topics 'Guests' er als de kippen bij zijn. :D
 
Tim zei:
We hebben het met de drukte nog steeds hoor, dingen die niet volgens de vaste routines gaan, kunnen langer op zich laten wachten dan we eigenlijk willen. Maar ja als alles goed zou gaan dan valt er niets meer te verbeteren. :D


Gelukkig dat niet alles goed gaat want dan ga je naast je schoenen lopen.(dan gaat het meestal fout)
En op deze manier kunnen jullie altijd blijven streven naar perfectie, ik zou zeggen blijf zo door gaan jullie hebben het echt geweldig voor elkaar.

GRTZ

Walter
 
Zelf laatst wat spullen besteld. Snel in huis. Kreeg er ook nog een cadeau bij: Waar krijg je dat nu??? Ik bestel wel vaker via internet.
Hiervoor had ik wat vragen gesteld, een stuk of 3 e-mailtjes. Altijd keurig geantwoord, terwijl ik nog niets besteld had. Kortom een heel servicegerichte instelling. Vind ik erg belangrijk. Mijn complimenten hiervoor.
grt Alf