• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Berrie stelt zich voor...

Berrie.eu

Detailing rookie
23 dec 2008
71
0
Na commentaar gehad te hebben van Xizer dat ik me nog niet voorgesteld had.....doe ik dat dus even bij deze.

Mijn naam is dus Berrie en ben woonachtig in Kesteren (Gelderland) en ben 25 jaartjes oud:ja Rij zelf in een VW Polo 6N 1.6 '99, m'n vriendin rijd in een VW Kever waar ik ook graag aan mag werken. Verder ben ik werkzaam als elektricien/servicemonteur.

Ben altijd al een poetsgek geweest...maar altijd met het handje(en Autoglym8-o ). Nu heb ik de eerste stap genomen om aan machinaal te beginnen, de DAP500 en wat schijven zijn al onderweg, wat later volgt nog een hele collectie poorboysworld. Ook zijn er deze week nog wat Mothers producten binnengekomen.

Maar aangezien ik er 0,0 ervaring mee heb, heb ik nog wel een goed stappenplan nodig. Dus die vraag kunnen jullie nog wel verwachten:lol

Welkom en veel succes.
Snuffel eerst even gezellig rond op het forum, voor je van alles begint te vragen :ja

Berrie.eu zei:
Maar aangezien ik er 0,0 ervaring mee heb, heb ik nog wel een goed stappenplan nodig. Dus die vraag kunnen jullie nog wel verwachten:lol

Hoi Berrie.

Hier wat leesvoer. Daar kom je al een heel eind mee.
https://forum.carclean.nl3

meuh

Dank u, dank u :)

@ DKBM: Thanx! De kever is inderdaad erg mooi en ik verwacht dat hij de komende tijd nog alleen maar mooier zal worden:lol

Foto's van mijn bolide houden jullie nog even tegoed...;-) Dat word het oefenproject voor de DAP500:party

Welkom op het forum

Van veel lezen op het forum kun je een hoop leren hier.

Veel succes met de DAP500,is een uitstekende machine.