• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beschadigde wastafel polijsten, waarmee kan dat?

Olivier

Detailing addict
21 mei 2011
99
52
Dag iedereen.

Een kennis die wel afweet van m'n poets-activiteiten stelde me onlangs volgende vraag.

Ze had haar wastafel in de badkamer gereinigd met een agressief product, waarschijnlijk met een schurende korrel erin.
Resultaat is dat haar glanzend witte wastafel nu een matte doffe kleur heeft gekregen. De wastafel is in polyester.

Met welk product kan je dat behandelen? Eventueel met een cleaner?

Bedankt!

[MOD]Topictitel: "wastafel" vat niet samen waar je vraag over gaat, dus aangepast.[/mod]

In mijn eigen badkamer gebruik ik regelmatig de Monello polijstmiddelen op het polyester bad. Gaat prima.
Rustig beginnen en bij weinig resultaat opschalen naar zwaardere middelen, wel uitkijken met de opgebouwde warmte want polyester geleidt natuurlijk niet zoals metaal dat doet.

Ik doe mijn douchebak ook 1x per jaar polijsten met Monello finale..
Alleen wat Blackpassat ook zegt, let op de warmte, dus niet telang op 1 plaats blijven.