Hoi, Ben Less, ken deze site via Cees
En Ik heb een vraag,
aangezien ik ga emigreren naar Zweden leek het me wel verstandig eens navraag te doen over bescherming van de lak tegen extreme vries kou.
Het word namelijk gemakelijk -20 graden!
Aangezien mijn hele voor en achterbumper van glasfiber is ben ik bang dat de lak gaat barsten bij door het in en uitzetten door de temp.
Naast deze kou laat ook sneeuw een grijswazige stof achter. (dit is geen afzetting van ijsvorming) maar vervuiling van sneeuw zelf.
Ook ligt er swinters op de wegen veel kiezelgrint tegen slippen.
A) Welke behandeling voor deze extreme lage temperaturen? de flexibiliteit?
B) Hoe behoud ik de glans en verzorg ik de lak?
C) Hoe zorg ik er voor dat vuil zich niet gaat hechten aan de lak zelf?
Ik heb het forum afgestruimd maar kon niets vinden omtrend deze factoren in extreme koude omstandigheden.
Het gaat overigens om een zwarte 92 Pontiac Firebird Trans Am
Bedoeling is er alleen Zomers er mee te gaan rijden natuurlijk maar deze winter gaat het me nog niet lukken om hem binnen te zetten. (Garage in aanbouw)
Ik zat zelf te denken aan een Teflon behandeling...
Ik heb hem momenteel in onderhoud staan met MEGUIARS Wax
Groeten, Less
En Ik heb een vraag,
aangezien ik ga emigreren naar Zweden leek het me wel verstandig eens navraag te doen over bescherming van de lak tegen extreme vries kou.
Het word namelijk gemakelijk -20 graden!
Aangezien mijn hele voor en achterbumper van glasfiber is ben ik bang dat de lak gaat barsten bij door het in en uitzetten door de temp.
Naast deze kou laat ook sneeuw een grijswazige stof achter. (dit is geen afzetting van ijsvorming) maar vervuiling van sneeuw zelf.
Ook ligt er swinters op de wegen veel kiezelgrint tegen slippen.
A) Welke behandeling voor deze extreme lage temperaturen? de flexibiliteit?
B) Hoe behoud ik de glans en verzorg ik de lak?
C) Hoe zorg ik er voor dat vuil zich niet gaat hechten aan de lak zelf?
Ik heb het forum afgestruimd maar kon niets vinden omtrend deze factoren in extreme koude omstandigheden.
Het gaat overigens om een zwarte 92 Pontiac Firebird Trans Am
Bedoeling is er alleen Zomers er mee te gaan rijden natuurlijk maar deze winter gaat het me nog niet lukken om hem binnen te zetten. (Garage in aanbouw)
Ik zat zelf te denken aan een Teflon behandeling...
Ik heb hem momenteel in onderhoud staan met MEGUIARS Wax
Groeten, Less