Ik heb eens gelezen dat je indien je door een wasstraat rijd , dat je dan beter het goedkoopste programma neemt :
eens in die borstels gereden kennen die borstels geen verschil denk ik zo..
Vroeger reed ook ik door de wasstraat :schaam , en ik kon niet direct een verschil zien met iemand die meer betaalde :
ze spuiten iets op je velgen, op je lak (al dan niet automatisch met van die voelmatten voor je wielen) , ze spuiten met HD je auto wat proper (al dan niet met schuim/shampoo) en je gaat vervolgens de straat in....
Om dan bvb 3€ meer te betalen voor weet-ik-wat dat is gewoon erover : iedere auto kreeg zogezegd gratis "wax" (tijdens het drogen werd er iets verneveld denk ik) en eens drooggeblaasd was het wassen voorbij.
Als je de auto maar 1 keer per 2 maand wast/laat wassen kan je nog veel produkten op je lak smeren : vuil is ie toch en na elke wasbeurt ziet ie er toch 200% beter uit ...waxlaag of niet , pantser of niet.
Ik zou het maw zonde vinden van de behandeling als de auto toch maar 6 keer/jaar wordt gewassen .(en dan kan je beter gewoon een goedkope wax erop smeren , beter iets dan niets )
Mijn kids vonden het wel leuk om mee door zo'n straat te rijden , dat wel.
( papa , wanneer rijden we nog eens door zo'n wasstraat ....)