• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beste interieurreiniger

Akvol

Detailing addict
9 jul 2020
95
50
Hoi allemaal,

Wat is de beste interieurreiniger (autostoelen) als 1 product. Geen dressing en geen extractor erbij dus. Eentje dat geschikt is voor een stoffen bekleding. Liever geen apc maar echt een interreiniger voor de stoelen.

Daarnaast ben ik ook benieuwd naar een aparte interrieurreiniger voor de rest van het interieur.

Helaas leverde zoekfunctie niks op. Maar hoop via deze wek van jullie kennis en ervaring gebruik te kunnen maken. Ik hoor graag.

Hallooo,

''Interieur reinigen''
''Interieurreiniger''
''Stoffen bekleding''
''Stoelen''

Genoeg te vinden, lijkt mij. ;) Zelfde geldt voor een interieurreiniger, bekledingreiniger, tapijtreiniger, etc.

Er is niet perse een ''beste''. De werkwijze doet veelal meer dan het product. Zo zou je bijv. een stoel beter kunnen reinigen met water en een juiste werkwijze dan met ''het beste product'' en niet weten hoe moet werken.

Als reiniger kan een APC net zo goed werken als een specifieke bekledingreiniger, maar een bekledingreiniger kan net zo slecht werken als een APC.

Je zal bij het zoeken waarschijnlijk wel bijv. Nanolex - Interior Cleaner en Valet Pro - Upholstery Cleaner tegenkomen. Of één van de vele andere goede suggesties.

Bedankt voor de suggesties. Ik kwam uit op gyeon fabric cleaner en monello interieur cleaner. Zijn dit goed voor stoffen bekleding en rest van interieur of is er een ander die jullie aanraden?

Bedankt, he tis een audi b9, er zitten ook stukjes metaal? waar vlekken op komen als het nat wordt en dan opdroogt. Gaat dit ook met de montello gebeuren? Of moet ik er met nog een doek overheen?

Haha ja best logisch eigenlijk. En een extraxtor is dat een vloerreiniger die ik van bijvoorbeeld bhoels huren? En moet daar dan ook en middel in/ bij? Zag dat dagtarief maar €30 is of is een reiniger beter

Je kan inderdaad een extractor (meestal noemen ze deze 'tapijtreinigers') huren. Check dan ook meteen even of ze een smalle zuigmond erbij kunnen leveren.

In de machine doe je alleen schoon 'spoelwater'. Product gebruik je bij het weken en borstelen, dan komt vervuiling los en dan kan je het met de machine afzuigen terwijl je met schoon water spuit en dus 'spoelt'. ;)

• Leuk
Reacties: Akvol
Ik ga nu de video kijken, bedankt!

Met het schoonmaken met een interieurdoekje van de wasstraat heb ik krassen gekregen op de mmi scherm van de audi b9. Hoe maken jullie de schermen schoon en zijn de krassen weg te krijgen?

Hoi allemaal!

Ik heb hier ook nog een vraag over.
Vaak heb ik als ik klanten bezoek dat ik te vroeg ben.
Maar dat vindt ik dan ook natuurlijk niet erg. En dan als ik aan het wachten ben wil ik wel eens me interieur doen heeft iemand goed goede tip waarmee ik dit kan doen.
Zijn er bv kleine interieur flesjes of poetsdoeken met al schoonmaakmiddel erin die je dan kan gebruiken voor even snel je interieur schoon te maken.

Je kunt ook de doekjes van Armor All nemen, maar ik zie dat de diverse varianten niet (meer) bij CarClean staan.