• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

beste producten ?

paddy-1-2

Detailing rookie
23 sep 2015
1
0
30
beste mensen
ik wil een eigen bedrijf gaan beginnen met het wassen van auto van binnen en buiten en het poetsen daarvan alleen wat zijn daar voor de beste producten?
en wat heb je allemaal nodig om een auto der weer uit te laten zien als nieuw. zelf heb ik een Peugeot 206 cc dat ik ieder week in een wasbox was. maar wat zijn de beste producten om de auto's met de hand te wassen en poetsen. bijv goede velgen reiniger, banden zwart, beste producten voor je ramen, beste producten voor de lak, de bekleding en interieur
wat zijn de beste technieken?

ik hoor graag van jullie

m.v.g. paddy

Ik zou zeggen, neem je tijd, lees goed dit en andere fora door en probeer van alles het beste eruit te pikken, bestelling bij Tim en hoppa! Aan de slag!
ik denk overigens niet dat er een eenduidig antwoord bestaat op jou vraag...
Lees ze!

Hey Paddy,

Er was ooit eens een ander forumlid die ook even een bedrijf wilde starten, maar hier eigenlijk helemaal niks van wist. Ook hij vroeg om DE BESTE van alle producten voor alle doeleinden.
Aan deze persoon werd behoorlijk wat tijd geschonken in de vorm van reacties, tips en adviezen voor het kiezen van producten, waarom een bepaald product, stappenplannen, beginnersets, risico´s voor zelfstandig ondernemer, verzekeringen, en ga zo maar door.

Tot op de dag van vandaag hebben we deze persoon niet meer terug gezien.

Zoek eens rond op het forum. Er is ongelofelijk veel te vinden en redelijk simpel opgezocht.

Ik wil je graag de volgende dingen meegeven;

- Je wilt een eigen bedrijf.
- Je weet blijkbaar niks tot vrij weinig van Detailing af.
- Je wast je auto in een wasbox.
- Je vraagt om de beste producten voor elk doeleinde, zonder te weten wat elk doeleinde eigenlijk is.
- Je vraagt om de beste technieken.

Kennelijk wil je antwoorden zodat je direct een KvK kan aanvragen en voor jezelf kan beginnen...?

Dit is voor mij persoonlijk nogal een rare binnenvaller. Je kan binnen 10 seconden topics vinden met stappenplannen en beginnersets en zowiezo verdiepen in de wereld waar je in wilt stappen. Maar in plaats daarvan open je 2 dezelfde topics in verschillende onderwerpen, maar met dezelfde post en vraag je in een paar zinnen om een antwoord dat vele pagina's zou kunnen beslaan.

Begrijp mij zeker niet verkeerd. Hier op het Forum is iedereen zéér gedreven om elkaar te helpen, maar met een open vraag zoals die van jouw waarin totaal geen interesse en moeite lijkt te zitten, dat zal je waarschijnlijk niet veel helpen.

Verdiep jezelf eens in de Detailing. Op dit Forum kan je idioot-veel info vinden en wanneer je dan nog specifieke vragen hebt, zullen de antwoorden snel volgen.

Ik zie je vragen met plezier tegemoet.

Greetz

Ook in dit topic nog maar, best triest om dezelfde vraag 2 keer te stellen eigenlijk.

Ik denk dat als je dit moet vragen je geen eigen detail/handwas bedrijf moet willen beginnen.

ik zou eens beginnen met het forum langer doorkijken als 10sec. Dan kom je erachter dat het 'beste' product niet bestaat.
wel het snelste, goedkopste, makkelijkste, langste bescherming, meer of minder glans enz.

het is niet de kunst een auto als nieuw te maken maar om deze beter als nieuw te maken

• Leuk
Reacties: Quantoxx