• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bestelling in de wacht

Rytec

Detailing addict
5 feb 2021
78
60
Ik heb vrijdagmiddag een DAP evo voordeelpack besteld en online betaald en ze zeiden me dat ik nog een track & trace code zou krijgen.
Helaas is hier iets niet goed verlopen en de bestelling staat nog gemarkeerd als “in de wacht”
Op de site vind ik niet direct iets terug over die status.
Weet iemand wat dit betekent?
Ik vrees dat ze dit gisteren niet meer verder behandeld hebben.

ik had ‘s morgens nog een andere bestelling geplaatst met shampoo, doeken, washmitt, Q2M prep en die heb ik wel vandaag ontvangen.
Overigens zat daar een attentie bij iets van brake cleaner.
 
Ik zie het inderdaad. Geen idee waarom want dat zou niet moeten maar dat gaan we uiteraard uitzoeken voor je.
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je order niet eerder dan maandag de deur uit gaat.

We doen een extraaje bij je bestelling voor de vertraging.

Excuus!
 
Kijk, dat is fijn dat je hier alsnog een antwoord kan krijgen, topservice.
Ik voel me al iets geruster.
Ik heb ook een mail gestuurd met de vraag het leveringsadres te wijzigen naar het factuuradres aub.
in het weekend kon dit naar mij prive maar doordeweeks nobody home dus dan liever naar het ander adres aub.
Prettig weekend en sorry voor het storen
 
Goedemiddag, Vandaag werd alles keurig netjes geleverd door PostNL. Nu de "How To" filmpjes bekijken.
En bedankt voor de attentie Carclean!
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz