• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Beter laat dan nooit.

DePoetsvrouw

Detailing trainee
9 jul 2017
12
45
Hoi Allemaal,
Ik ben Anneke.
Ik kijk al op het forum sinds 2011. Toen ging onze witte Volvo 740 in opslag en kochten we een 5 jaar oude Mercedes S. De Volvo heb ik met Commandant 4 en Turtle Wax Ice gepoetst. Daar was ik toch niet helemaal tevreden over en toen ik de S kocht heb ik op internet gezocht naar de beste manier om te poetsen en ik kwam hier. Ik heb in al die jaren heel veel van jullie geleerd.
Ik ben oma van een Mercedes A uit 1996 en een Audi A5 uit 2013. De laatste woont dichter in de buurt en tot mijn grote vreugde komt bijna iedere zondag de eigenaar van de Audi hier eten en zijn auto wassen en poetsen.
Het Aatje logeerde hier pas een paar dagen en is weer helemaal verzorgd. De A5 is door zoon en mij samen in de was gezet. Ik ben nu aan de S begonnen. Voorlopig alleen motorkap, dak en kofferbak met bumper. De rest en de details komen volgende week. De Volvo poetste ik helemaal met de hand, maar voor de auto's nu heb ik een jaar of 5 terug een DAP500 aangeschaft en daar ben ik blij mee.
Hartelijk dank dat jullie de moeite namen om stappenplannen, video's en uitleg te geven in dit forum. Mij heeft het veel geholpen.;)
auto ochtendzon.jpg
 
Welkom hier!
Leuke voorstelling, zoals je al vaker hebt kunnen lezen...meer foto’s graag :)
 
Welkom hier!
Leuke voorstelling, zoals je al vaker hebt kunnen lezen...meer foto’s graag :)
Dank, je. Tja. Meer foto's is altijd een moeilijk punt. Meestal ga ik poetsen en dan denk ik pas "O, ja, foto's" ;) Toevallig heb ik twee voor/na foto's van Black Wow en pre-wow van het detailen van het Aatje. Die zet ik in een ander topic. Even zoeken.
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en Altos
Ik ben zo’n zuiderbuur, maar was direct mee hoor @Cordoba leuk om hier nog eens een vrouw tegen te komen. Als ik mijn moeder vertel waar m’n geld aan op gaat verklaart zij me gek!? Jij doet gewoon mee... top vind ik dat
 
  • Leuk
Reactions: Ozy en Cordoba
Welkom Anneke, overigens zal je nickname met name bij zuiderlingen een wat andere associatie oproepen.
Bekijk bijlage 102208
Ik ben zo’n zuiderbuur, maar was direct mee hoor @Cordoba leuk om hier nog eens een vrouw tegen te komen. Als ik mijn moeder vertel waar m’n geld aan op gaat verklaart zij me gek!? Jij doet gewoon mee... top vind ik dat
Dank je Nick1407. Haha, ik zag al eerder dat er meer vrouwen meedoen op het forum en dat vond ik heel leuk. Ik denk wel dat ik de oudste ben:p Ik ben nog net geen zestig. Bij ons ben ik juist degene die uitlegt waarom er nog meer spullen gekocht moeten worden:laughing:. Ik heb al een nieuwe bestelling klaar staan, want na de S komen de winterbanden aan de beurt.