• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BIG NATTY'S PASTE, past de dap met 5,5 pad hierin? en nog wat wax adviezen?

Johnny Bravo

Detailing addict
18 jun 2011
170
62
Daar het virus mij ook heeft getroffen wil ik mijn collectie uitbreiden. Ik heb inmiddels door een goede ruil met Petrol de PB polish with sealant erbij.

Hiernaast wil ik toch ook een wax. Ik zag de grote pot en vroeg mij af of de 5,5 inch pad erin kan. Of zeg ik dan iets heel raars. Kan ik net zo goed de liquid gebruiken of heeft het ook wel z.n voordelen?

Was van plan de liquid natty's te kopen en misschien ook de BIG PASTE!!! (ook een beetje voor de heb:-" )
Voor de winter wil ik de EX-P toppen met collinite 845
In de zomer de EX-P toppen met de natty's blue (paste/liquid)

Ik ben wat dat betreft misschien lui maar ik ben niet zo van het handmatige, wil geen lamme armpjes!!!
Tenzij jullie zeggen dat het handmatig net zo makkelijk aanbrengt?

Graag jullie advies?

Dries

Zelf breng ik een hardwax altijd op de pad aan met een theelepel. Een beetje afschrapen met de bolle kant en zo op de pad wrijven en DAPpen maar. Werkt prima.

Ik gebruik de Liquid maar die is echt wel naar de lopende kant (waterachtig) maar doet zijn werk uitstekend waarom neem ik vloeibaar?
Omdat het met de DAP nog gemakkelijker is ...

Pol147 heeft met de zelfde vraag gezeten maar ik weet niet of zijn antwoord al voldoende is beantwoord: https://forum.Carclean.com/cc_postst11639/Nattys-Blue--liquid-of-paste-wax.aspx

Welcome to our forum, the Liquid and Paste are two different animals ... the Liquid is wet and bright ... the paste is deep and wet .. you can put on more coats of paste, but liquids don't really improve with more coats. I think the liquid may last a little longer, but with your maintenance, I wouldn't worry about it.