Gisteren eens iets heel anders onder handen genomen.
Op het werk wordt er dikwijls "doorgekletst"en mijn afwijking komt dan al eens ter sprake.....
En een woord is een woord :ja
Samen afgesproken en daar was hij dan!
Wat een mooie machine8-())
Na een rondje wandelen en keuren een stappenplannetje opgesteld en daar gaan we dan.
Na het wassen met DJ Sour Power gloss-enhancing shampoo afgedroogd met PB Waffle Weave Drying Towel.
En er waren hier en daar gebruikssporen(die echt niet te vermijden zijn).
Na het wassen de klei boven gehaald en vastgesteld dat de vervuiling nog meeviel.
Dan heb ik de lak bewerkt met de DAP icm witte pad en SSR3 en nabewerkt met SSR1.
Dit is en blijft heel goed spul
Na het polijsten heb ik er de PB Black hole op gezet met rode handpad.
Ik ben geëindigd met mijn favoriete Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915 .
De velgen heb ik eerst met de Meguiars NXT Generation All Metal Polysh bewerkt en dan er een laagje PB Wheelsealant overgezet.
Ik had de velgen nog wel iets mooier willen krijgen maar we kwamen in tijdnood.
Nu genoeg gekletst en enkele foto's
De Wetlook is volgens mij goed gelukt...:-"
En om af te sluiten nog een Nicknamelesje...
Bedankt Marc voor het vertrouwen en weer een tevreden klant
Op het werk wordt er dikwijls "doorgekletst"en mijn afwijking komt dan al eens ter sprake.....
En een woord is een woord :ja
Samen afgesproken en daar was hij dan!
Wat een mooie machine8-())
Na een rondje wandelen en keuren een stappenplannetje opgesteld en daar gaan we dan.
Na het wassen met DJ Sour Power gloss-enhancing shampoo afgedroogd met PB Waffle Weave Drying Towel.
En er waren hier en daar gebruikssporen(die echt niet te vermijden zijn).
Na het wassen de klei boven gehaald en vastgesteld dat de vervuiling nog meeviel.
Dan heb ik de lak bewerkt met de DAP icm witte pad en SSR3 en nabewerkt met SSR1.
Dit is en blijft heel goed spul
Na het polijsten heb ik er de PB Black hole op gezet met rode handpad.
Ik ben geëindigd met mijn favoriete Collinite Marque d Elegance Carnauba Paste Wax No. 915 .
De velgen heb ik eerst met de Meguiars NXT Generation All Metal Polysh bewerkt en dan er een laagje PB Wheelsealant overgezet.
Ik had de velgen nog wel iets mooier willen krijgen maar we kwamen in tijdnood.
Nu genoeg gekletst en enkele foto's
De Wetlook is volgens mij goed gelukt...:-"
En om af te sluiten nog een Nicknamelesje...
Bedankt Marc voor het vertrouwen en weer een tevreden klant