• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Binnenkort een nieuwe auto

Martyn

Detailing rookie
6 feb 2020
5
15
Over een tijdje krijg ik een nieuwe lease-auto. De afgelopen jaren heb ik rond gescheurd in een Volvo. Ik heb nog nooit een auto gehad waar de bekleding zo vuil eruit ziet als bij deze auto. Allerlei vlekjes en plekken in de stof (geen leer). Voorgaande auto's hadden hier veel minder last van en waren veel makkelijker schoon te houden.

Nu komt er binnenkort een splinternieuwe Toyota Corolla en vroeg ik me af hoe ik deze het interieur zo goed mogelijk kan behandelen om vuil en vlekken zo min mogelijk kans te geven.

Mijn idee is om op de dag dat ik deze auto krijg, hem van binnen en van buiten goed aan te pakken. Ik hou wel van een frisse en shiny auto. Liefst met zo min mogelijk "onderhoud".

Goede voorbereiding is het halve werk, toch?
 
Je hebt helemaal gelijk, dom van mij.

Toyota vermeld stoffen bekleding Geen fancy naam oid. (Betreft de Business Plus uitvoering).
 
Op stoffen bekleding kun je een product als 303 Fabric Guard, of Nanolex Textile and Leather Sealand gebruiken ter bescherming, of niet eten en drinken in de auto ;)