• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Birdshot remover laat een vette waas achter

Andre.G

Detailing addict
29 mei 2017
14
60
53
IJsselstein
Heb even een vraag, na gisteren de hele dag bezig te zijn geweest met me auto. dus hij stond er weer strak bij.
moest ik van morgen helaas de auto onde de bomen zetten.

En je raad het al vogelstront op de auto, nu viel het gelukkig meer en heb de birdshit remover gebruikt.
Heb misschien iets te veel gebruikt, daarna wel geprobeert met Prep van Gyeon weg te krijgen maar zonder resultaat.
maar het laat een vette waas achter die ik maar moeilijk weg krijg. wat is het beste.


1. de auto opnieuw wassen/
2. met een detialspray er na gebruiken en welke?
 
Als het een vette waas was, dan had Gyeon - Prep de vetten afgebroken en had je op z'n minst verbetering moeten zien. ;)

Wassen is een optie, zolang het maar de vettigheid aanpakt.
Detailerspray zal de vetten alleen maar verplaatsen.

Hoe heb je de Birdshit-remover gebruikt en hoe heb je de Prep gebruikt?
 
Als het een vette waas was, dan had Gyeon - Prep de vetten afgebroken en had je op z'n minst verbetering moeten zien. ;)

Wassen is een optie, zolang het maar de vettigheid aanpakt.
Detailerspray zal de vetten alleen maar verplaatsen.

Hoe heb je de Birdshit-remover gebruikt en hoe heb je de Prep gebruikt?
Vanmorgen vroeg kwam ik bij de auto en weg was de waas, heb na gedacht waarom ik dacht dat het een vette waas was.

ik het gisterenavond in het donker proberen uitwrijven en de lucht was vochtig dus dan heb je een soort van condens op de auto. :confused::relieved:, voor zover ik he tnu kan zien is de waas weg.

dus hopelijk vals alarm