• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bissell spotclean pro vs. Multiclean

Hean

Detailing guru
2 nov 2020
773
138
38
Zuid-oost Brabant
Goedemiddag glimkezen.

Ik zit met het volgende. De voorstoelen van mijn focus hebben wat witte kringen. Nu twijfelde ik om de auto hiervoor even weg te brengen maar als echte detailler denk ik dit net zo goed zelf te kunnen. ;)

Nu zou ik graag een bissell aanschaffen maar zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb de keuze al beperkt tot 2 modellen:

- spotclean auto Pro
IMG_4586.jpeg

En de multiclean spot en Stain
IMG_4587.jpeg


Wat betreft de pro’s en cons voor mij:

Spotclean:

Pro:
-meer vermogen
-grotere reservoirs

Cons:
-enkel een brede zuigmond(15cm)

Multiclean:

Pro’s
-langere buis
-meer borstels

Con’s
-minder vermogen

Wat zijn jullie ervaringen met deze apparaten en iemand nog tips om op te letten?

Daarnaast de vraag:

Welke bekleding reiniger kunnen jullie adviseren? Welke is de beste. Heb nu de Gyeon q2m fabric cleaner op het oog met daarnaast de q2m fabric coat om bescherming te geven.
 
Ik heb sinds vorige week de spot & stain en ben er erg blij mee.

Wat ik vooral een groot voordeel vindt ten opzichte van mijn oude extractor is de langere slang en het feit dat die met warm water werkt.
Heb het schoonmaakmiddel van BISSELL gebruikt en dat werkte als een speer
 
  • Leuk
Reactions: Hean
Ik heb toevallig gisteren de Bissel spotclean pro besteld en vandaag al in huis. Besteld bij bol was nu in de aanbieding.
Er zitten trouwens 2 zuigmonden bij van 8 en 15 cm. Nog niet getest dus maar als ik alle reviews lees moet het wel goed komen.
 
  • Leuk
Reactions: Hean
Dat ronde model met rode handvaten. Volgens maakt het allemaal niet zoveel uit ze doen allemaal hetzelfde. Alleen zitten bij de ene misschien wat meer accessoires denk ik.