• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Friday: 15% korting op het hele assortiment!

E

Etterual

Guest
Verrassing! Ook wij doen dit jaar mee met de Black Friday hype! Bestel vandaag tussen 13.00 - 17.00 uur en ontvang 15% korting op het hele assortiment!

BlackFriday2016.jpg
 
Krijgen we vrijdag ook Black Friday in de shop? :innocent:

Wie heeft dit afgelopen dinsdag gelezen en doorgezet? :p

Krijg het helaas niet opgebracht financieel, want ik moest brandstof tanken voor spontaan vijf solli's deze week,... Anders was er zeker een kleine bestelling gekomen, want ik mis eigenlijk nog één product in m'n wasproces op het moment :confused:
 
@Tim Hahaha, ja ik had wat spulletjes nodig die buiten de november acties vielen. Dus dit kwam voor mij op een perfect moment!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Ook maar ff wat besteld. Foam, natural look en scholl s20. Nog wat doeken komen mijn kant op en als het goed is een heel mooi kerstcadeau. Laat ik met de tijd wel ff zien bij "laatste aanwinst".