• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black hole op AF tripple en dan met dit koude weer?

Geitekaas

Detailing addict
13 okt 2013
86
55
56
Hallo,

In de categorie stomme onwetende vragen:
Ik heb de afgelopen twee dagen een en ander gedaan. Eerst gefoamed. Dan met APC 1:5 alle kieren, naden, dorpels en kofferdeksels gedaan. Daarna weer kleine was en de gehele auto in de Iron-X (laatste flesje). Na afspoelen ben ik voor het eerst gaan kleien. Twee keer zelfs want echt veel kwam er niet van af. Ik heb wel het idee dat er nu een soort waasje over mijn auto ligt. Ook een wasbeurt helpt niet. Ik hoop dat dat in orde is?

Maar goed, ik ga vandaag (koud maar wel zonnig) de AF tripple erop doen. Is dat verstandig zo buiten? En tevens: kan ik daarna Black hole erop doen? Hoe lang moet ik wachten eer ik dat doe?
Als afsluiter zal ik ergens dit weekeinde Collinite 476 gebruiken als aftopper. Ik denk twee laagjes. Mocht ik eerst nog was rijden, doe ik een kattewas of eerst afspuiten met de HD

Kort gevraagd: kan deze combinatie Af Tripple en Black hole (met daarna Collinite)? En: kan dit nog steeds buiten met zo'n 8 graden?

Dank voor uw antwoorden!


Helaas geen foto's ik zie wel wat swirls en na de aankoop van een dap volgend jaar zal ik zeker een show-of gaan proberen:)
 
Black hole is een glaze, tripple een all in one...
Dat wil zeggen, tripple heeft al een glaze in zich!
Oftewel, lekker óf tripple óf black hole, daarover een wax :)
 
Voorkant inmiddels gedaan maar moet helaas nu werken:-( en het is zo mooi weer hiervoor.
Maar wat BLINKT die motorkap. Niet normaal meer in die zon:) Waasje is ook verdwenen.
Morgen verder.