• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Black Wow ook "grey" wow ??

sampdoria

Detailing rookie
17 feb 2011
30
0
Lees goede recensies over black wow : mooie zwarte bumpers, mooie zwarte spiegelkappen etc.
maarrrr...bij mijn auto zijn de niet-meegespoten delen grijs:(

Werkt dus Black wow hier ook op grijs, of is het echt alleen bedoeld voor zwart ?

En welk middel zou ik anders voor "het grijs" kunnen gebruiken ?:weetniet

Ik vermoedde al dat het kleurloos was, maar better safe then sorry, zou wel erg uiig staan als het zwart werd :) bedankt voor je antwoord !

Ik kon mij niet langer bedwingen:-" , ik moest even een stukje proberen (kennen jullie dat?..)
Dan zeg ik tegen mijn vrouw:"ik ben even buiten spelen", dan weet ze hoe laat het is,^^

Dit is het proefstukje :

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Zo te zien werkt het goed, maar omdat deze delen nogal "laag" zitten, zijn ze ook erg vuil.
Op de voor- en achterbumper zitten ook grijze kunststoflippen, en ook de buitenzijde van de kokerbalken zijn kunststof.
Hopenlijk is het een beetje zichtbaar :

[URL]http://img811.imageshack.us/img811/4429/divers2.jpg

Omdat al deze delen nogal vuil zijn, heb ik denk ik nogal veel Pre-Wow nodig, van het bovenstaande stukje werd de doek al aardig vuil !:auw

Zou het beter zijn om de delen eerst met een APC te reinigen / te borstelen met een zachte borstel om het meeste vuil eraf te krijgen ?[/URL]

Laatst bewerkt door een moderator:
Zou ik denk ik eerst doen - grootste viezigheid met APC (of eraser?) eraf en dan voor de final touch PRE-wow afgetopt met black wow. Stukje wat je gedaan hebt ziet er trouwens erg mooi uit. Ben benieuwd als je de hele auto gehad hebt. Dat wordt vast ene wereld van verschil.

Inderdaad, wat inge zegt. Eerst goed reinigen en ontvetten met APC. Daarna behandelen met je product naar keuze. Perl is mij niet zo goed bevallen. Trim Restorer van PB daarentegen wel. Met pre/black-wow heb ik geen ervaring, maar op de foto ziet het er wel goed uit.

Ik heb eerder de Trim Restore van PB gebruikt en Plastic Fantastic van Dodo Juice.
Van beide gaat het wel glimmen, maar de verkleuring bleef.
Heb nu mijn hoop gevestigd op de Black Wow.
Als dat niet werkt, moet ik er denk ik, maar vrede mee hebben dat de verkleuring blijft.:-/

Maar hoe vaker je het hebt gebruikt hoe meer het kunststof verzadigd raakt en het dus langer mooi blijft :)