• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BlackBarchetta stelt zich voor

BlackBarchetta

Detailing chief
15 jun 2016
76
93
57
Hallo iedereen. Bij deze stel ik mij even voor. In het echt heet ik Gerwin. Ik rijd rond in een zwarte Fiat barchetta, en op een witte BMW 1200 GS. Ik ben werkzaam in de IT en woon in Beverwijk.
Het autopoetsen pleeg ik sinds ongeveer 2008, toen de barchetta haar eerste kleibeurtje kreeg.
Omdat de barchetta meestal in de garage staat, heb ik daar niet zoveel werk meer aan, maar des te meer aan de motor, die mijn dagelijks vervoermiddel is.

Met vriendelijke groeten,
Gerwin

Welkom Gerwin, veel poetsplezier gewenst!
De Canadese rockband Rush heeft ooit een nummer gemaakt genaamd "Red Barchetta", maar da's geen Fiat ;).
Heb altijd de Fiat Barchetta een geinig wagentje gevonden, met die aparte achterlichten.

Ok, ok, paar fotootjes dan. Een van na mijn eerste keer kleien van de barchetta, en van na een behandeling met PB blackhole en Collinite, en eentje van een ongepoetste, maar wel nieuwe GS.
image.webp
image.webp
image.webp

• Leuk
Reacties: PeterS
Mooi!
Echter die banden "schreeuwen" om ook eens lekker vertroeteld te worden (lees "bandenzwart").
Bijvoorbeeld Poorboys Bold 'n brite of Gyeon Tire.
Wel met verstand aanbrengen, dus alleen de wangen van de banden ;).

• Leuk
Reacties: tembaco