• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blanke lak herstel uitspuiten?

NorbS85

Detailing rookie
20 aug 2023
1
2
Goedemiddag. Recent heb ik mijn auto opgehaald na schadeherstel, en na het wassen viel het opeens de overgang van het uitspuiten op.
Er is al aan geschuurd en gepolijst bij de schadehersteller (schuurplekken zijn te zien).

Is dit nog makkelijk te herstellen?


IMG_7874.jpg
 
Welkom op het forum.

Teruggaan naar de schadehersteller. ;) Er kan altijd wat fout gaan en dan moet je hem ook de kans geven om het op te lossen.

Het midden van de foto zit niks, toch? Dus het gaat alleen om de ''plek'' bovenaan in de foto? Je zou hier dan een betere foto van kunnen maken, mocht het bij de schadehersteller niet opgelost worden en je advies via dit forum wilt.
 
  • Leuk
Reactions: RoCo
Je bedoelt de van links naar rechts lopende "veeg" onder de reflectie van de zon ?
Dat is inderdaad een (te dikke) overgang die langzaam afloopt.
Als je daaraan polijst blijft het vaak zo, verandert alleen de plaats van de veeg

Terug naar de "hersteller" en aangeven dat je het beter afgewerkt wilt hebben dan dit
 
Zou ik zelf niet aan beginnen, kans dat je het erger maakt is groot.

uitspuiting is niet helemaal goed gedaan, wat je helaas heel vaak terug ziet...
ik blijf het ook onnozel vinden dat ze voor dat metertje blanke lak op die smalle stijl stoppen en zo'n risico's nemen...

De kans bestaat dat ze dit zo snel en goedkoop mogelijk proberen op te lossen door te schuren en polijsten, soms is het resultaat beter maar vaak erger.
kijk dit zeker goed na!

In de meeste gevallen moet de stijl opnieuw gespoten worden en dan wel helemaal tot voor.
 
Laatst bewerkt: