• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Blanke lak schade bijwerken

Gunlock

Detailing chief
28 mrt 2019
104
85
Goedemorgen allemaal,

Afgelopen woensdag heb ik mijn auto afgespoten (goede afstand) met een HD reiniger en er zijn op meerdere plekjes lakschade ontstaan (blanke lak).

Normaal zitten daar steenslag ppf folie op, maar die was er bij mij weg gehaald ergens in het verleden. Waarschijnlijk zat er al een klein plekje en door de HD reiniger is dit dus erger geworden.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken zonder dat het paneel overgespoten moet worden?

Zat zelf te denken aan het opschuren van de plekjes en deze weer op te vullen met blanke lak stift of eventueel spuitbus.

Mijn voorkeur gaat uit naar een spuitbus, omdat ik denk dat dit een egaler finish geeft.

Iemand tips?
 

Bijlagen

  • IMG-20230301-WA0008.jpeg
    IMG-20230301-WA0008.jpeg
    234,5 KB · Weergaven: 152
Zoek op Youtube op repair clearcoat of peeling clearcoat en je krijgt voldoende voorbeelden te zien hoe je dit aan kunt pakken.