• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Full Detail BMW 420D - 2016 - Slotverslag - 115.000 km

Netjes!
Mooie wagen ook, trouwens. Je echtgenote rijdt met plezier in de Beemer neem ik aan?

Zij wil niet anders! D.i. haar 5de BMW. (Hoewel ze zich ook amuseert met de MX5.);)

Netjes!
Persoonlijk snap ik niet dat je zo lyrisch over de NXT wax bent, er zijn mooiere waxen (met betere beading / standtijd) voor een schappelijke prijs te koop.
Probeer eens Collinite,Soft 99 of Surf city Barrier reef, bijvoorbeeld.

Hmm... de standtijd van de NXT heb ik eigenlijk nog nooit in het oog gehouden... :worried:
Ik heb nog een flesje Collinite 845 staan. Misschien kan ik die volgende keer eens proberen. :idea:

En die banden schreeuwen om een dressing, volgens mij.....

Aha! De dressing! Ik zat al te wachten op die feedback. :imp:
Op één of andere manier associeer ik dressings meer met een slaatje, maar hier op het forum is men er nogal lyrisch over. Bij mijn volgende bestelling ga ik eens een fles Mothers Reflections toevoegen. Carclean beweert dat deze geen overdreven effect geeft.

Ik houd jullie op de hoogte! :cool:
 
  • Leuk
Reactions: Kees-sw
Achja, waarschijnlijk vergeten af te nemen o.i.d. Als je een beetje Mohs overhebt kan je stukje opnieuw polijsten en behandelen met Mohs. Mits het je stoort natuurlijk.

Het stoort... :( En moet dus opgelost worden...
Over enkele weken wordt de spoiler van de MX5 vervangen en die moet dan ook gecoat worden. Ik ga van de gelegenheid gebruik maken om de vlekken weg te polijsten en er een nieuwe laag opzetten.

Ik zal het resultaat toevoegen aan de langeduurtest van de MX5, want ik besef dat dit enigszins off topic is. :expressionless:
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Bij mijn volgende bestelling ga ik eens een fles Mothers Reflections toevoegen. Carclean beweert dat deze geen overdreven effect geeft.
Ik heb deze ook, en hou helemaal niet van blinkende banden, wel van diep zwarte met een matte/zijdeglans afwerking en deze van Mothers bevalt daarom uitstekend!
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk
@Vlerk

De vier serie coupe...Prachtige auto en in NL is het bijna een zeldzaamheid. Hoop dat deze met 4 jaar mijn haalbare droomauto is ( 2017 model tegen die tijd, M-pakket, Estoril Blue, rond de 20K kilometers) Ik ga hem wel importeren uit DE of BE. Aangezien ze in NL helemaal van de pot gevallen zijn met de vraagprijzen.

Zelf kan ik het rode interieur wel waarderen en heb met plezier je verslag gelezen!
 
@Vlerk

De vier serie coupe...Prachtige auto en in NL is het bijna een zeldzaamheid. Hoop dat deze met 4 jaar mijn haalbare droomauto is ( 2017 model tegen die tijd, M-pakket, Estoril Blue, rond de 20K kilometers)

Prachtig! "A man needs to have a plan!"

Toen in 1977 (!) de BMW R100RS gelanceerd werd (ik was toen 12) heb ik meteen een poster gekocht en beslist: zo wil ik er ook één. Uiteindelijk heeft het tot het jaar 2000 geduurd vooraleer er een R850RT in mijn garage stond, maar "I kept the dream alive!" :) (De poster hangt overigens nog steeds in mijn kantoor.) :blush:

Veel succes in het realiseren van jouw autodromen. :yum
 
@Vlerk

Dankjewel! Volgens mijn Excelsheet loop ik zelf (iets) voor op planning. Ben al even geleden begonnen om mijn droom auto te realiseren. Toen die in 2013 uit kwam was ik op slag verliefd. Die sharknose, de lijnen, het breedste punt van de auto bij de "heupen"...:heart_eyes:

De liefde voor blik doet dingen met petrolheads die de "gewone" mens nooit zal begrijpen. ;) Snap dus heel goed wat je hebt met de BMW R100RS\R850RT. En heel tof dat je die poster nog hebt zeg!

Weet natuurlijk niet wat het leven financieel gaat bieden. Dit geldt voor zowel voor- als tegenslagen en wil dus niet te optimistisch zijn, maar realistisch . Maar jullie kunnen in ieder geval genieten van de vier serie! :) Ga ik nog even na de foto's van je topic kijken,haha!
 
  • Leuk
Reactions: Vlerk
Blue? ORANJE!!!!!!

Haha, helaas heb je qua kleur niet altijd alles te kiezen als je op de (verse) occasion markt rondsnuffelt. Blauw is nog wel te vinden de uitvoering die ik graag wil hebben. Oranje wordt pas vanaf dit modeljaar als "standaard" kleur op de vier serie geleverd. Dus er is een heeeeele kleine kans dat het ook oranje kan worden, maar zoals ik zei; die kleur is gewoon heel schaars. :)
 
Is/komt er ook een oranje 3-serie? :innocent:

Dat is mijn occasion doel eigenlijk voor over een jaar of vier (waar ik me totaal nog niet in hebt verdiept)

Liep vanmorgen door de stad en kwam een 2017 op kenteken 3-serie tegen in het wit, met leek zwarte striping, maar het was achterop de kont een 316,....
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Mijn volgende doel is ook een Oranje Bimmer... Dus pas maar op dat ik hem niet voor je neus wegkaap hahaha...

Ik heb alleen nog een contract van 2 jaar met de vrouw :joy:
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Mooie detail klus hoor!
Dat water dat erin blijft staan herken ik ook mij zelf.Ik heb dan een Toyota.
Waarom het water bij mij af en toe blijft staan is omdat er dan een klein kanaal verstopt is die het water zou moeten afvoeren.Misschien kan je uitzoeken of zoiets bij BMW ook zo is en dan schoonmaken.Ik zelf doe wat APC met warm water op die plek,laat het even staan,en dan met een slangetje al het water eruit laten lopen.Vaak komt al het vuil dan mee.
 
Toen in 1977 (!) de BMW R100RS gelanceerd werd (ik was toen 12) heb ik meteen een poster gekocht en beslist: zo wil ik er ook één. Uiteindelijk heeft het tot het jaar 2000 geduurd vooraleer er een R850RT in mijn garage stond, maar "I kept the dream alive!" :) (De poster hangt overigens nog steeds in mijn kantoor.) :blush:

Even off topic.
D.i. de poster die mijn motivatie levend heeft gehouden.
BMW%20R100RT%201977_zpsk3etkvwa.jpg

Dit was - na enkele motorfietsen van andere merken - mijn eerste boxer.
50721BMW01_zpsgjjohcys.jpg

En dit is voorlopig de laatste telg van mijn boxer familie.
150218%20Alex%20met%20nieuwe%20BMW%20RT_zpsuxt6bcfq.jpg
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL en Altos