• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW e36 tijdje afwezig hier

fvfranky

Detailing rookie
22 feb 2017
3
15
35
he hallo na een tijdje afwezig te zijn geweest hier op het forum wegens des interesse, en overvloed aan poetsmiddelen, weer actief ik heb namelijk wat te koop aan te bieden.. Een positector lakdiktemeter en poetspullen. Heel veel dodo Wolfgang ect hoef niet de hoofdprijs ,foto's op het forum of whatsapp bij sirieuze interesse,de positector is wel professioneel spul... Groetjes

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reacties: RoyR en Tim
Hey Frank. :D

Ik moet wel even concentreren om te kunnen lezen wat je schrijft. :P Hoofdletters en leestekens zouden fijn zijn.

Hey, een E36. Ik ben benieuwd! Heb je daar wat foto's van?

Greeetz

• Leuk
Reacties: RoyR
Hey Frank. :D

Ik moet wel even concentreren om te kunnen lezen wat je schrijft. :p Hoofdletters en leestekens zouden fijn zijn.

Hey, een E36. Ik ben benieuwd! Heb je daar wat foto's van?

Greeetz
Joo jawul een e36 compact 316i verlaagd en angeleyes ook actief op bimmerportal... Hier ff snel een fototje. Wat blaast jouw e36 dann groetjes

Bijlagen

• image.webp
    image.webp
    255,7 KB · Weergaven: 116
Ik moet het momenteel doen met een E36 318i uit '98. :S De mijne is een échte BMW want hij heeft een kont, hahaaa! :P

Die foto... de achtergrond komt mij heeeeeel bekend voor. Waar kom jij ergens vandaan? Ik kom uit het midden van het midden van Nederland :P

• Leuk
Reacties: m@rio
Hahah met kont idd.. Ikzelf vondt de compact op e36 mooier voor de e46 weer andersom foto komt uit de buurt van Lisse Zuid-Holland.... Actief op bimmerportal toevallig?