• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW F31 Touring M-Performance Alpin Wit.

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.686
200
Berkel en Rodenrijs
Inmiddels ruim 1,5 jaar oud, maar vorige week maar even wat foto's van gemaakt na de reguliere wasbeurt in Diventa Bella:

BMWF31%20(1).jpg

BMWF31%20(3).jpg

BMWF31%20(5).jpg

BMWF31%20(6).jpg

BMWF31%20(8).jpg

BMWF31%20(9).jpg

BMWF31%20(10).jpg

BMWF31%20(11).jpg



BMWF31%20(16).jpg

BMWF31%20(18).jpg


BMWF31%20(20).jpg

BMWF31%20(21).jpg


BMWF31%20(24).jpg

BMWF31%20(25).jpg

BMWF31%20(26).jpg

BMWF31%20(27).jpg
 
  • Leuk
Reactions: Emi
Wat is dat schermpje onder je lichtschakelaar en naast je lane switch warning?

En met wat hou je je uitlaten carbon/koolstof vrij. Ik heb echt een 'build up' die ik nauwelijks verwijderd krijg of ik moet er een schuurspons of dremel (;)) bij gaan pakken
 
Ik vind jullie detail ruimte gewoonweg ge-wel-dig! Super strak! Hebben jullie ook de mogelijkheid om een auto binnen te wassen? En uiteraard sjieke wagen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
M135;n417313 zei:
Wat is dat schermpje onder je lichtschakelaar en naast je lane switch warning?
Stinger VIP :-"

M135;n417313 zei:
En met wat hou je je uitlaten carbon/koolstof vrij.
Gewoon regelmatig schoonmaken en eventueel met een chroom- of metalpolish.

tembaco;n417315 zei:
Hebben jullie ook de mogelijkheid om een auto binnen te wassen? En uiteraard sjieke wagen.
Jazeker, we kunnen ook binnen wassen! :ja
 
Mijn eerste reactie: 8-())

Dit is niet normaal.. Deze BMW is gewoon nieuwer dan nieuw..

Complimenten ook voor de foto's, erg mooi.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
M135;n417313 zei:
En met wat hou je je uitlaten carbon/koolstof vrij. Ik heb echt een 'build up' die ik nauwelijks verwijderd krijg of ik moet er een schuurspons of dremel (;)) bij gaan pakken
Dit is wel herkenbaar idd, schoonkrijgen lukt op zich nog wel maar schoonhouden das een beetje het issue. Nu doe ik de uitlaat tips na een polish met wheelwax behandelen en dan krijg je em de volgende keer wel sneller schoon maar die build up blijft zich toch vormen. Maar goed voor nu weet ikzelf geen betere optie...
 
Ric325i;n417356 zei:
Dit is wel herkenbaar idd, schoonkrijgen lukt op zich nog wel maar schoonhouden das een beetje het issue. Nu doe ik de uitlaat tips na een polish met wheelwax behandelen en dan krijg je em de volgende keer wel sneller schoon maar die build up blijft zich toch vormen. Maar goed voor nu weet ikzelf geen betere optie...

Ik heb ze bij mijn zwarte BMW e92 mooi hooglans zwart gespoten, ziet top uit en de vervuiling valt zo veel minder tot niet op.
 
Wat een schitterende wagen blijft deze BMW toch!!

Vraag: in die ruim 1,5 jaar alleen gewassen, dus de Quartz zit er nog op?

(wat is trouwens dat zwarte gaatje op de zijkant van de voorbumper, net onder de parkeersensor??)
 
Kees-sw;n417445 zei:
Vraag: in die ruim 1,5 jaar alleen gewassen, dus de Quartz zit er nog op?

(wat is trouwens dat zwarte gaatje op de zijkant van de voorbumper, net onder de parkeersensor??)
Mijn auto is niet representatief voor de duurzaamheid van een coating, we testen er veel op. Momenteel zit er al maanden CanCoat op en op de motorkap zit een nog niet beschikbare Gyeon coating (als test).

Dat zwarte rondje is een camera, daarmee kan er naast de auto worden gekeken bij bijvoorbeeld inparkeren. Kan erg handig zijn.

astrakoen;n417447 zei:
ik gok iets van een hulpmiddel wat je tussen de lijnen houd of autos naast jou decteert
Er zit ook dode-hoek-waarschuwing op, maar dat werkt met radar (onzichtbaar).
 
Ben zeer benieuwd wat die nog niet beschikbare Gyeon coating is (en velen met mij denk ik), moet ik dan denken aan de "exclusievere" dus duurdere range
(zoals Mohs), of meer aan de "simpele, spray on" zoals wetcoat?