• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bmw lak

Jestar

Banned
Disaster of Bling
13 jan 2016
233
40
32
beste mensen,

Over 2 weken mag ik een bmw poetsen in cosmos zwart.

Deze heeft wat wasstraat krasjes, verder niks spannends.

Welk stappenplan kan ik hiervoor het best gebruiken? 2 staps met geel/oranje + monello en daarna finishen?

Goedemorgen!
Een testspot zal uitwijzen wat de gode combi zal zijn.
BMW heeft over het algemeen harde lak dus ik denk dat het geel met veloce, dan oranje met mezzo en dan wit met finale word.

Succes!

Goedemorgen!
Een testspot zal uitwijzen wat de gode combi zal zijn.
BMW heeft over het algemeen harde lak dus ik denk dat het geel met veloce, dan oranje met mezzo en dan wit met finale word.

Succes!
Dat heb ik ook ondervonden, eerder een grijze 3 serie gedaan. Die was ook kneiterhard:worried:

Wat Seat_freak inderdaad ook zegt, ik zou inderdaad eerst even een test spot doen om te kijken wat het resultaat geeft.
BMW heeft inderdaad van die lekkere Duitse harde lak.
Ik had zelf de gele pad gelijk nodig en dan afbouwen naar de witte pad met finale.

Mijn "BMW stappen plan":
Microvezel Cutting pad met M105 of D300, eventueel hardnekkige delen met MF xtra cutting pad
Afwerken met M205 en MF finishing pad (alles van Meguiars)
Nadien D301 wax gebruiken met gele foampad (van Rupes)
Allemaal hier te vinden: https://www.Carclean.com/merken/Meguiar_s_Professional

Dit geeft voor mij beste resultaat, diepe glans.

Met jouw producten kan je best eerst testspotje doen, daar heb ik geen ervaring mee.

• Leuk
Reacties: Michel Kuijpers