• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

[USER=1657]@Maaike[/USER] ik begrijp je volkomen. De meeste Detailieurs leven mee met jou.

Soms zeg ik ook tegen mijn eigen van met wat ben ik eigenlijk in hemelsnaam bezig.? je zit je uren en uren te dood te poetsen om een zo goed te doen en zo best mogelijke resultaten te halen en voor wat dan? soms voor een appel en een ei en nog iets met zoveel risico's erbij bv door de blanke lak te gaan zitten.

Terwijl dat ze in de meeste stielen per vierkante meter aanreken zoals een daklegger 130€ zelfs een schilder vraagt soms 30€ de vierkante enz en als wij dan voor een wagen 200€ willen vragen dan is dat van. Zie foto hierbeneden

Ik ben heel blij dat er een forum bestaat van Carclean gewoon mainefic. Ik bedank hier iedereen met een +1. Die eraan gedacht hebben en de forumleden die zo met je meeleven.

En ik moet toegeven dat ik het daarom zo doodgraag het doe.

Soms heb je van die denderende resultaten dat je zegt van wow man

Greetz.