Ja ja, de buren weten me te vinden zo zachtjes aan....................
Nou ja, dit zijn iets meer dan buren, zo onderhand goede vrienden mag je wel zeggen.
Dussss, de X3.
Het beestje gaat in de verkoop, de buurvrouw wil weer eens wat anders/ niewers, whatever.
Het gaat dus om verkoop klaar maken.
Nu maakt dat voor mij niet zoveel verschil, zal er niet minder m'n best om doen.
Dus de afgelopen 2 dagen lekker bezig geweest.........
Erg fraai was ie niet meer, een swirlhalla en rijkelijk voorzien van allerlij krassen.
Altijd gewassen met een SPONS. ]-0
Eerst maar eens met de lakdikte meter rondgegaan..........hola, daar zit niet veel meer op zo hier en daar! 8o Tussen de 96 en 110, soms 120.
Dus de diepere krasjes maar gelaten wat ze waren en de Pro maar in de kast gelaten en uitsluitend de DAP gebruikt.
Hoorde later dat de auto jaren terug bij zo een poetscentrale geweest is...........hebben ze dan flink lopen raggen!
Na het gebruikelijke was ritueel en de velgen met Iron-X:
Gebruikte combi's:
Oranje M105/ Inizio mengsel, werk erg goed met fris weer en neemt makkelijk weer af.
Alleen inizio werd wat "plakkerig"
Wit met Mezzo.
Licht groen met M80 (kom er anders nooit vanaf, fles is bijna leeg........en heb nog een liter)
Rood met M21
Rondje V7 spray sealant
Kunstof buiten met PB Trim Restorer.
Binnen met Natural look.
Onder de motorkap AG Engine cleaner met daarna AG Vinyl en Rubber Care.
Velgen met PB wheelsealant en de banden met PB banden dressing.
Ben met het resultaat prima tevreden. :ja
Nou ja, dit zijn iets meer dan buren, zo onderhand goede vrienden mag je wel zeggen.
Dussss, de X3.
Het beestje gaat in de verkoop, de buurvrouw wil weer eens wat anders/ niewers, whatever.
Het gaat dus om verkoop klaar maken.
Nu maakt dat voor mij niet zoveel verschil, zal er niet minder m'n best om doen.
Dus de afgelopen 2 dagen lekker bezig geweest.........
Erg fraai was ie niet meer, een swirlhalla en rijkelijk voorzien van allerlij krassen.
Altijd gewassen met een SPONS. ]-0
Eerst maar eens met de lakdikte meter rondgegaan..........hola, daar zit niet veel meer op zo hier en daar! 8o Tussen de 96 en 110, soms 120.
Dus de diepere krasjes maar gelaten wat ze waren en de Pro maar in de kast gelaten en uitsluitend de DAP gebruikt.
Hoorde later dat de auto jaren terug bij zo een poetscentrale geweest is...........hebben ze dan flink lopen raggen!
Na het gebruikelijke was ritueel en de velgen met Iron-X:
Gebruikte combi's:
Oranje M105/ Inizio mengsel, werk erg goed met fris weer en neemt makkelijk weer af.
Alleen inizio werd wat "plakkerig"
Wit met Mezzo.
Licht groen met M80 (kom er anders nooit vanaf, fles is bijna leeg........en heb nog een liter)
Rood met M21
Rondje V7 spray sealant
Kunstof buiten met PB Trim Restorer.
Binnen met Natural look.
Onder de motorkap AG Engine cleaner met daarna AG Vinyl en Rubber Care.
Velgen met PB wheelsealant en de banden met PB banden dressing.
Ben met het resultaat prima tevreden. :ja