• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW X5

thavipah

Detailing rookie
1 mei 2010
70
0
Vandaag druk aan de slag geweest! Zwagerlief heeft mij super geholpen :)^ Thanks, John!



4633151488_acc3017ca0_o.jpg


4633152010_dd30c99564_o.jpg


4632556635_93ba806aa5_o.jpg


4633152950_d371fab4f3_o.jpg


4632557603_3ebb13873d_o.jpg


Bedankt voor het kijken!
 
Wassen met Poorboys Natural shampoo (doe ik even uit mijn hoofd).
Wielen met shampoo van autoglym.
Wielkasten met APC.

Kleien met Mequiars

Dap met Inizo
Dap met Finale (achteraf een beetje spijt, ik had misschien toch nog even mezzo tussendoor moeten doen).
Dap met Poorboys Black Hole

Natty's met het handje.

Wielen en uitlaatpijpen in de Rejex gezet.

Kunststof gereinigd met Swissvax plastic wash en daarna met Plastic conditioner ingewreven. Gelijk de binnenzijde van de wielkasten maar even meegenomen.

Zijruiten en achteruit met rain-x.
 
Netjes geworden !
Staat me iets bij dat je vorige keer en probleempje had met een waas .... nu niks van te zien
 
Ooit (lang geleden) een keer gedaan. Ik werd bij de eerste keer regen helemaal gek van de strepende ruitenwissers. Dat doe ik nooit meer :sob:
 
heb ik nooit last van met de provision rain repellant,
je moet het ook ERG dun aanbrengen, zo dun mogelijk, ik heb wel altijd iets van een waas, maar is bijna niet zichtbaar, en verdwijnt sneller dan dat de ruitenwissers weer in ruststand staan
 
Zo hoort een X5 erbij te staan! :)^
Ik ben altijd geïnteresseerd in bepaalde lijnen die in het ontwerp zijn opgenomen en vooral die lijnen die niet echt opvallen. Dus bij deze X5 blijkt dat er nog een aparte lijn / vouw doorloopt in de koplamp. Was me nog nooit opgevallen.
 
Het resultaat mag er zijn, de beste keer tot nu toe als ik dat mag zeggen. Al ben ik het eens met de overgang van Inizio naar Finale, na de beurt waren er een paar rare vegen en krasjes waarvan wij echt dachten dat die weg zouden zijn. Maar misschien hebben wij tussendoor toch braaf Mezzo moeten gebruiken ipv lui direct door naar de Finale. Hebben we weer een reden om een weekend vrij te plannen en lekker te gaan klooien.. :D
 
welke pads heb je gebruikt? ism de inizio?
en hoelang ben je bezig geweest, want het is toch aardig wat plaat-en lakwerk.