Vorig jaar tussen de bedrijven door ook tijd gehad voor mijn eigen bolide.
Had hem toen al een half jaar in bezit en de fillers van de dealer waren al een
tijdje weggewassen
En zoals jullie wel zullen begrijpen, dat gaat irriteren!
Weinig voorfoto's, maar ook hier de gebruikelijke zaken.
Swirls, krassen en hologrammen.
Vogelpoep.
En een achterklep die wat meer misbruikt was.
Hier bleef je nagel echt inhangen dus onderstaande resultaat was prima, mede omdat ik
nog geen lakdiktemeter in mijn bezit heb. Zoals je ziet zijn alleen de diepste gedeeltes nog zichtbaar.
Stappenplan, met dank aan de harde duitse lak, werd 2 keer Scholl S3 en spiderpad of Rupes blauwe pad.
Daarna afschalen met Scholl S30 en oranje pad van Lake Country of de gele Rupespad.
Slechtste delen zoals kofferbakklep werden voorbehandeld met de Rupes Nano op rotarystand
met blauwe Rupespad en S3. De vogelpoep kreeg zelfs 4 keer deze behandeling.
Nu alleen nog te zien onder een bepaalde hoek met zon, en als je goed zoekt.
A-Raamstijlen kregen monello mezzo op groene pad en finale op wit.
Na heel wat uren polijsten word je dan, zeker op zwart, toch weer beloont met dit.
De auto werd na het wassen en het noodzakelijke rondje met PREP in de Gyeon MOHS gezet.
Even als de parafaan en het kunststof bij de spiegels. De velgen zijn later in de winter apart onder handen genomen en na het polijsten behandeld met Gyeon Rim. Met dit als resultaat.
Het weer had die dag niet zoveel zin dus geen zon en licht heiig.
Maar een half jaar later werd na een wasbeurt en betere weersomstandigheden duidelijk dat alle inspanningen niet voor niets waren .
Coating werkte ook na de winter (auto wordt dagelijks gebruikt en staat buiten) nog steeds uitstekend.
Bedankt voor het lezen en groeten, Martin.
Had hem toen al een half jaar in bezit en de fillers van de dealer waren al een
tijdje weggewassen
En zoals jullie wel zullen begrijpen, dat gaat irriteren!
Weinig voorfoto's, maar ook hier de gebruikelijke zaken.
Swirls, krassen en hologrammen.
Vogelpoep.
En een achterklep die wat meer misbruikt was.
Hier bleef je nagel echt inhangen dus onderstaande resultaat was prima, mede omdat ik
nog geen lakdiktemeter in mijn bezit heb. Zoals je ziet zijn alleen de diepste gedeeltes nog zichtbaar.
Stappenplan, met dank aan de harde duitse lak, werd 2 keer Scholl S3 en spiderpad of Rupes blauwe pad.
Daarna afschalen met Scholl S30 en oranje pad van Lake Country of de gele Rupespad.
Slechtste delen zoals kofferbakklep werden voorbehandeld met de Rupes Nano op rotarystand
met blauwe Rupespad en S3. De vogelpoep kreeg zelfs 4 keer deze behandeling.
Nu alleen nog te zien onder een bepaalde hoek met zon, en als je goed zoekt.
A-Raamstijlen kregen monello mezzo op groene pad en finale op wit.
Na heel wat uren polijsten word je dan, zeker op zwart, toch weer beloont met dit.
De auto werd na het wassen en het noodzakelijke rondje met PREP in de Gyeon MOHS gezet.
Even als de parafaan en het kunststof bij de spiegels. De velgen zijn later in de winter apart onder handen genomen en na het polijsten behandeld met Gyeon Rim. Met dit als resultaat.
Het weer had die dag niet zoveel zin dus geen zon en licht heiig.
Maar een half jaar later werd na een wasbeurt en betere weersomstandigheden duidelijk dat alle inspanningen niet voor niets waren .
Coating werkte ook na de winter (auto wordt dagelijks gebruikt en staat buiten) nog steeds uitstekend.
Bedankt voor het lezen en groeten, Martin.