• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

BMW7Club clinic *let op! nu normale foto's!*

RogierV12

Detailing rookie
19 jul 2010
1.011
0
Aangezien bij de vorige post de foto's veel te groot waren heb ik maar even een ander rijtje foto's van ons forum geplakt.
iPhone foto's, altijd goed :)


JohanT zei:
Ik vond het een TOP meeting, Leuk, Gezellig, Leerzaam en warm.
Nog wat foto’s gemaakt met mijn IPhone.

IMG_0863.jpg

IMG_0864.jpg

IMG_0865.jpg

IMG_0866.jpg

IMG_0869.jpg

IMG_0870.jpg

IMG_0871.jpg

IMG_0873.jpg

IMG_0874.jpg

IMG_0875.jpg

IMG_0876.jpg

IMG_0877.jpg

IMG_0878.jpg

IMG_0880.jpg

IMG_0883.jpg
 
Ja sorry, foto's zijn idd veel te groot maar ik heb geen idee hoe te zorgen dat ze kleiner worden.
Komen ook niet uit mijn bucket maar die van een ander.
Mss dat een van de mods hier wat aan kan doen?
 
Hey Rogier !!

Ik denk dat jijzelf ook wel zo'n clinic kan geven hoor , dan kan je die mannen gelijk met je rotary laten kennis maken :-b

(is die dap al niet een beetje te min voor jou ? :D )

Het zijn idd wel hele grote foto's , maar wat wil je : het zijn ook grote auto's hé :ja

Iedereen maar op mijn kap zitten als ik eens iets post over mijn favoriete wax : die kwam toch ook weer mooi in beeld !! :party:

Had je niet beter ff dat nieuwe potje van jou eroverheen gedaan , dan wisten we gelijk hoeveel auto's je ermee kan doen :-"

Die foto met die zogenaamde testspot(met tape, wat niet goed is eigenlijk :|~* ) : ik vind dit niet al te best gelukt hoor , heb dit vorige week

met een audi gehad en vond het resultaat ook niet zo denderend. Waren die swirls echt diep of was dit nog maar een eerste testspot om

te zien hoe ver je moest gaan??

Groeten Danny
 
750i zei:
Voordat iemand komt met het topic over de 50-50 i.c.m. tape, deze 50/50 was gemaakt met alleen een zwarte pad en Mother's Sealer & Glaze.
Er is dus géén lak verwijderd en puur om te laten zien wat een glaze kan doen als je niet zou polijsten.
Zowel Black Hole als Mother's Sealer & Glaze zijn echte top glaze met een verbazingwekkend verbergend en geven een extra diepe glans.
Veel beter dan Super Resin Polish waar iedereen het altijd over heeft.

Helaas niet mogelijk voor mij om de foto's zo snel te verkleinen.
 
Als die foto's wat kleiner zijn zal ik het nog eens lezen...........zelfs m'n 22 inch scherm is veeeel te klein.
 
Probleem is dat ze op het BMW forum automatisch verkleind worden en dat je ze kan opnenen om te vergroten. Dat gebeurt hier dus niet.
 
Aan alle geconcentreerde en geïnteresseerde koppen te zien was het weer een zeer nuttige clinic. Je kunt het maar treffen met het weer.
Wat heb jij voor camera Rogier? een 423 Megapixels?
@ Soepergrover: heb je de Focus ingeruild? ;)

Edit: verrek heb je nou een CREW-shirt aan?
 
Nee ik heb niet zo'n dure camera, ik maak mijn foto's altijd met mn iphone hahaha.
Het zijn dan ook niet mijn foto's maar van iemand die wel zo'n dure camera heeft.
Ik in een crew shirt???
 
Was weer een leuke clinic zo te zien.

Tip voor de foto's: zet je browser op 50% zoom, dan zie je de foto's duidelijk genoeg (text is even een ander verhaal).
 
RogierV12 zei:
Nee ik heb niet zo'n dure camera, ik maak mijn foto's altijd met mn iphone hahaha.
Het zijn dan ook niet mijn foto's maar van iemand die wel zo'n dure camera heeft.
Ik in een crew shirt???

Haha, nee jij wordt alleen ingezet door carclean als ze een knappe vent nodig hebben voor op TV.
Dat van dat shirt was voor Soepergrover bedoeld.
 
Ow, in dat geval: neen, geen 'Crew' shirt, maar een Dappie-Powerrrr-shirt.
Nog in opleiding he. D'r moet ook eigenlijk nog zo'n witte 'L' op.:p

[edit] Rogier moest af en toe wel in toom gehouden worden, zodat hij niet alles kon voorzeggen.
Wat dat betreft had hem zo'n Crew shirt best gepast. ;)
 
Dat zag eruit als een gezellige, leerzame en geslaagde dag! Staan een aantal zeer begerenswaardige wagens tussen :ja
 
Op de clinic gister heb ik zelf nog even een kras weggehaald die een overbuurjongetje er van de week per ongeluk op gemaakt had.
Deze foto dus
IMG_0880.jpg

Voor:
f092ab79.jpg

Na een paar hits met de Festool (inizio op oranje spott buff) en even finishen met de DAP op zwart was het bijna geheel verdwenen.
Een van de drie krassen was zo diep dat mn nagel bleef hangen dus maar niet geprobeerd voor 100% te gaan.
Na:
33b924a3.jpg

Prima toch?
2f44073e.jpg