• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bookmark optie

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
Ik lees veel op dit forum en leer veel van de informatie. Alleen soms wil ik iets terugzoeken en kan ik het niet meer vinden. Een tip van iemand of wat dan ook.

Wat hiervoor een uitkomst kan zijn is een 'bookmark' optie. Op deze manier kan je het betreffende topic in je bookmark-lijstje zetten en dan makkelijker de gezochte informatie terugvinden.

Misschien dat meer mensen die handig lijken. Zie maar.

In Mijn profiel kun je de optie Gevolgde topics kiezen.

Vink dan wel het hokje Dit topic in de gaten houden en updates per email ontvangen? aan.

:ja

Ja dat wist ik, maar vaak staat er in 1 topic een bepaalde tip waarvoor je niet het hele topic hoeft te blijven volgen via e-mailnotificaties. Gewoon een klein soort 'notitieblokje' waar je topics in kunt bewaren, zonder dat je overal mailtjes van ontvangt.

Je kunt het topic ook bij je favorieten in Internet explorer (of welke andere dan ook) opslaan. Dan krijg je geen mailtjes.

Daar dacht ik ook net aan, maar ik gebruik nooit geen favorieten eigenlijk. Ik kwam de mogelijkheid tot het bookmarken van informatieve topics op een ander forum tegen, vandaar.