• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

boormachine omvormen

Stijn

Detailing rookie
18 mrt 2009
25
0
wie weet waar en wat ik moet kopen om mijn boormachine om te vormen tot een machine dat kan polijsten??

wat voor een hulpstuk heb ik dan nodig

stimpy68 zei:
Euh... ik zou zeggen: niet doen! En boormachine maakt veel teveel toeren hiervoor.

Niet helemaal met je eens Adrie.

De DAP draait 2500 tot 6500 toeren per minuut, een beetje boormachine draait 'slechts' 3000 toeren maximaal.
Ik denk dat je je vergist met het aantal slagen van een boormachine per minuut. Dit kan oplopen tot 25.000 slagen per minuut.

8o

Er is niet echt een hulpmiddel voor op de boormachine die een excentrische bewging kan maken, wel een roterende. Maar daar maak je meer schade aan de lak en machine mee dan goed voor je is.

Wolfcraft heeft een accessoire voor de boormachine.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Begin er gewoon niet aan, koop de DAP, een paar pads en leef je daar mee uit.

je hebt gelijk Patrick.
Voor de TS, zoals je ziet is het polijsten met een boormachine erg onhandig.... je kunt de pad never nooit vlak houden

Of de TS bedoeld misschien een lammellen schijf voor op de boormachine om bv aluminium te polijsten met polijstpasta