• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bosman stelt zich voor

Bosman

Detailing trainee
20 jan 2009
21
47
Hallo Detailers,

Heb vandaag eindelijk maar de stap genomen en ben langs Tim gereden om een starters kit te halen. Had al een en ander via Seat-online gelezen en ben al een tijdje o.a dit forum aan het volgen. Helaas kon ik afgelopen zondag er niet bij zijn ivm ziekte, want ik had daar graag wat kennis opgedaan.

Het begin:
DAP 500
PB SSR 2.5
PB SSR 1
PB Black hole
PB Bold and bright
Natty's Blue
Oranje pad
Witte pad
Zwarte pad
Carrand Microfiber MAX detailing towel :-)^ . (tsja een moet de eerste zijn natuurlijk)
(of de tweede....., Dennis :) )

Ook nog een sample meegekregen van de PB trim restorer. Gebruik nu Mequiars, maar dit valt eraf na een paar druppels regen. Bedankt Tim voor de tekst en uitleg!

Veder had ik al de nodige spullen wat betreft wassen / kleien.

Nu maar eens een beetje warmer weer en dan aan de slag.

Eens kijken hoe lang het duurt voordat de verzameling vergroot gaat worden.

We hebben twee auto's om detailen , dus oefen objecten genoeg in ieder geval.
Zodra ik ben begonnen zal ik wel wat foto's plaatsen.

Groeten,

Imre

Hey Imre!

Welkom op het forum kerel. Heb je toevallig ook wat fototjes van de auto's die je rijdt?!

Welkom!

Lijstje ziet er goed uit :cool

Als je eenmaal de PB trim restorer hebt geprobeerd, zal je waarschijnlijk de megs "dressing" niet meer gebruiken...
Heb je trouwens al wat applicator padjes voor de wax?

Veel plezier hier op het forum!

Ja ik heb al een paar applicator pads. Gebruikte al pads voor mijn wax.

Wat betreft de dressing, ik denk dat je daar gelijk in gaat krijgen. Misschien iets voor de salade..

Ben er alleen achter gekomen dat ik nog even wat van dat blauwe tape nodig heb. Maar ook dat komt wel goed.

Belangrijkste is eigenlijk een beetje fatsoenlijk weer :lol Ik wil beginnen!!!