• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Boxster Roadster S 550 Spyder

Zwikker

Detailing rookie
13 nov 2009
2
0
Een jongensdroom zeggen ze. En dat is ook zo. Of het nu een Porsche betreft of wat anders......Onze auto is onze echte troetel :-" (laat ze het maar niet horen }:)w ).
Maar ja, vertroetelen. Hoe doe je dat. Nu je haar hebt, heb je maar 1 doel. Geen rimpels, geen oneffenheden, strak, glanzend, spontaan, oogverblindend, aantrekkelijk en blijvend van jou, alleen in al haar schoonheid.

Ik dacht hier de oplossing te vinden. Een forum over creme, doekjes, opwindende machientjes, alles om haar te behagen en het ultieme doel te bereiken. Het kenniscentrum, het kompas, het roer en de detailkaart in 1 om iets wat mooi is mooi te houden.

En nu, nu ben ik teleurgesteld. Want hoe meer ik lees hoe verwarrender het wordt. Veelheid, tegenstrijdigheden, smaken, volgorde, diepgang, glans. Want eindelijk heb ik haar gevonden en wil ik dat ze zoals ze nu is de rest van mijn leven zo bij me blijft.

Tja, een beginner in de mooiste relatie van mijn leven en geen eenduidige handleiding om dit altijd bij me te houden. Wie helpt me bij het in stand houden van deze relatie in al haar glorie voor de rest van mijn leven :broken_heart:.
 
Ook welkom! Maar wat een gezwever over relaties tegenwoordig, de 1 gooit z'n shampoo weg en verbreekt z'n relatie.. en nu al weer een relatie naar de klote rofl
 
Soepergrover zei:
Welkom Zwikker.
Toevallig schrijver van beroep? :grinning:

Nee, schrijver ben ik niet, anders had ik die handleiding zelf wel geschreven :D. Dus nog steeds op zoek naar de ultieme handleiding. Foto's volgen na het detailen van de dame :ja
 
Welkom!

Tja, de ultieme handleiding bestaat niet: iedereen heeft z'n favoriete producten, pads, machines, doeken, werkwijzen,...
en de ene auto is de andere niet, zelfs de ene autoband is de andere niet :D

Daarom is dit forum zo handig :ja
 
Hallo Zwikker, welkom! Voor goede uitleg en demonstratie wat er mogelijk is met je bolide kan je een afspraak maken om langs te komen. (we hebben lekkere koffie ;))