Na de heerlijk sneeuwval van de afgelopen weken was het voor mij klontjesklaar: er moesten echt winterbanden komen.
Met de 18" velgen en Dunlops zomerbanden was het geen doen. Ik gleed alle kanten op en kwam een paar keer vast te zitten.
Na eerst met een Duitse shop gemailed te hebben voor 2 dagen was het ineens stil uit die hoek. De velg die ik wou hadden ze niet en de vraag of een aantal andere velgen op voorraad waren werd niet gereageerd (ja een week later...)
Gelukkig had Benny (Xizer) voor mij een set velgen met Bridgestone Blizzaks voor een leuke prijs. Helaas stuurde de velgenboer de verkeerde steek naar Benny maar na een weekje waren ze er dan.
Vandaag opgehaald, schoongemaakt en gemonteerd
Bij aankomst:
Eerst gereinigd met APC en IPA:
Dacht eerst dat het binnenbed donkerder was maar dat bleek bedrog.
Van voren:
En andersom:
Heel apart!
In de Poorboy's Wheel Sealant:
Uiteraard mag een goede bandendressing niet ontbreken:
En "the finished product", ja de auto en de wielkasten zijn vies. Vorige week nog schoongemaakt ]-0
Vind ze echt heel netjes staan! Super blij mee
Special thanks to:
[*]Benny (Xizer)
[*]Tim & Bert
[*]Mijn vader voor de gezelligheid, was nog al een trip naar Maastricht!
[*]Johan voor het helpen erop zetten!
Met de 18" velgen en Dunlops zomerbanden was het geen doen. Ik gleed alle kanten op en kwam een paar keer vast te zitten.
Na eerst met een Duitse shop gemailed te hebben voor 2 dagen was het ineens stil uit die hoek. De velg die ik wou hadden ze niet en de vraag of een aantal andere velgen op voorraad waren werd niet gereageerd (ja een week later...)
Gelukkig had Benny (Xizer) voor mij een set velgen met Bridgestone Blizzaks voor een leuke prijs. Helaas stuurde de velgenboer de verkeerde steek naar Benny maar na een weekje waren ze er dan.
Vandaag opgehaald, schoongemaakt en gemonteerd
Bij aankomst:
Eerst gereinigd met APC en IPA:
Dacht eerst dat het binnenbed donkerder was maar dat bleek bedrog.
Van voren:
En andersom:
Heel apart!
In de Poorboy's Wheel Sealant:
Uiteraard mag een goede bandendressing niet ontbreken:
En "the finished product", ja de auto en de wielkasten zijn vies. Vorige week nog schoongemaakt ]-0
Vind ze echt heel netjes staan! Super blij mee
Special thanks to:
[*]Benny (Xizer)
[*]Tim & Bert
[*]Mijn vader voor de gezelligheid, was nog al een trip naar Maastricht!
[*]Johan voor het helpen erop zetten!