• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Brinkmann MaxFire Xenon, ze zijn er weer!

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
9.316
193
48
Den Haag
ze zijn er weer, de Brinkman lamp.

Deze lamp is perfect voor het opsporen van swirls, hologrammen in de lak.

Deze lamp is extreem licht in gewicht en zeer compact. De dubbele Xenon lampen zijn, mede door de krachtige Ni-Cd batterij, zeer krachtig en geven een heldere lichtopbrengst.

De MaxFire is uitermate geschikt voor het opsporen van lakdefecten, swirls en andere imperfecties.

Kenmerken:

- Gemaakt van robuust ABS plastic
- Schakelaar om gemakkelijk te schakelen van 1 naar 2 Xenon lichtbronnen.
- LED-indicator die bij een volle batterij uitschakelt
- Handige metalen gesp om hem op te kunnen hangen
- 12-volt DC charger/adapter geschikt voor het opladen in de auto via de sigarettenaansteker
- Wordt standaard geleverd met een 120-volt AC oplader; een 220 volt-adapter wordt door ons bijgeleverd voor Europa

Ik heb de Brinkmann al enige tijd (sinds eind vorig jaar / begin dit jaar) echter daar zat alleen de 12V stekker bij. Vandaar.

Hé is de Brinkmann duurder geworden? Ik zat vorige week nog te twijfelen of ik hem bij de padwasher in het winkelmandje zou doen. Vond het toch net ff te duur, aangezien ik alleen onze eigen auto's doe.

Gr.
René

Ik heb in een grijs verleden mijn Brinkman met een groups-buy via het Meguiars forum gekocht.
Ik heb de omvormer toen hier gekocht.

Type P.SUP.32
Omvormer van 230 volt naar 110 volt.
Kosten € 11,95 euro exclusief verzendkosten

Maar de omvormer zit tegenwoordig in het pakket bij CC. :ja
Misschien verklaart dat waarom ie iets duurder is.

:weetniet

Is ook maar een paar Euro vlgns mij, maar viel me gewoon op.

Het blijft lastig al die keuzes.... wil ook nog wel een paar nieuwe en andere producten. Uiteindelijk zal de Brinkmann er wel komen. Gebruik ik hem ook gewoon als zaklamp.

Ik heb de brinkman hier ook liggen en vind het echt een toppertje, perfect om de lak te inspecteren maar ook goed om zo als zaklamp te gebruiken (al past ie niet gewoon in je zak).

Die lamp is eigenlijk meer gemaakt voor carroserie bedrijfen ,om kleurverschil te controleren na spuitwerk. (dacht ik toch)

B.K. zei:
Die lamp is eigenlijk meer gemaakt voor carroserie bedrijfen ,om kleurverschil te controleren na spuitwerk. (dacht ik toch)

idd daar was ie voor gemaakt en ik heb die ondertussen in bezit. Nu zit daar een testplakje bij om kleurverschil te ontdekken en ik moet zeggen...dat heb ik met geen enkele andere (halogeen)lamp kunnen spotten dus echt wel de moeite om je wagen perfect af te werken ! De prijs is ook de moeite natuurlijk...

Schrijf je reactie...