• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bug Squash gebruiken of een product in grotere hoeveelheid?

PoetsenPoetsen

Detailing addict
16 mrt 2009
947
62
De topictitel is een beetje vreemd, maar ik zal het uitleggen:

De vliegen en andere ongedierte zijn weer volop aanwezig in het land. Zelf gebruik ik altijd Bug Squash van PB om mijn auto te ontdoen van vliegen en dergelijke. Maar wat kunnen jullie adviseren voor een wagenpark van 23 auto's (taxibedrijf) die elke week ontdaan moeten worden van vliegen en andere rotzooi op de lak? Met alleen wassen gaat niet alles eraf namelijk.

Ik zag bijvoorbeeld Body Solvent in de shop staan, is dit iets om vliegen te verwijderen? Je gebruikt het alleen puur. Bug Squash kan je nog een beetje verdunnen (ik gebruik het meestal 1:2).

Iemand advies wat je het beste kan gebruiken?

DodoJuice Crudzilla ben ik wel tevreden over. 1:10 verdunbaar, dus 5 liter product voor 16,- en ik merk niet het verschil met bug squash 1:3.

Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben met het resultaat. Even zijn werk laten doen, afspoelen en daarna wassen. Ook de hardnekkige insecten zijn makkelijker te verwijderen als ze wat zijn geweekt met crudzilla.