• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Bugje op forum / website

Xizer

Detailing chief
22 mei 2008
1.596
85
Ik heb dit Tim al eens medegedeeld toen ik bij CC was maar via deze weg nog maar een keertje!

Wanneer je het forum opent en de nieuwe posts aan het lezen bent en ondertussen de homepage Carclean.com opent zijn ineens alle 'ongelezen' posts gemarkeerd als 'gelezen'. Erg irritant als je tijdens het schrijven van een post even iets op wilt zoeken of de link naar een plaatje van de homepage wilt halen.

Misschien als Bert een gaatje vindt in zijn drukke schema dat hij hier even naar kan kijken?

o:)
 
Hmm vreemd. Misschien niet helemaal duidelijk van mijn kan geweest maar homepage openen, en vervolgens weer afsluiten. Dan het forum vernieuwen en bij mij wordt alles gemarkeerd als gelezen! :eek:)
 
Ook hier blijven de nieuwe posts netjes staan, zowel bij het openen van de site in een nieuw tabblad als in een heel nieuw scherm.
 
Heb het niet echt voor elkeaar kunnen krijgen als ik het wil maar het is me al wel gelukt toen ik er niet op zat te wachten. Onder IE7
 
Gebruikersnaam Aangemeld Laatst actief Actief Browser Platform
Xizer 16:13:42 16:14:45 1 minuten IE 7.0 Vista

Die vraag had je kunnen weten Bert! :D

Ik heb het eigenlijk nog niet geprobeerd met Firefox, zal ik vanavond ofzo eens ff doen!
 
Ik zit nu met Firefox op carclean, heb het zojuist weer geprobeerd maar met Firefox krijg ik het bugje inderdaad ook niet gereproduceerd. Met IE7 elke keer weer!
 
Vuurvos roeleert! :D
Ik gebruik al jaren niet anders, geweldige browser en geen last meer van irritante pop-ups!

IE7 heeft de meeste zaken gejat van Firefox ;)
 
Toch wel vreemd als je het elke keer hebt. Ik ga het ook eens proberen met IE7, ik gebruik zelf nog 6 hier, maar ik zal het op een andere PC ook eens proberen te reproduceren. Misschien kan ik dan iets vinden in de logs ofzo...
 
IE7 gaat anders met cookies om, heb ook zoiets meegemaakt op PHPBB 3.0 forums, de sessie werd niet vastgehouden.
 
Het blijkt inderdaad, dat IE7 problemen heeft met het behouden van cookies op het moment dat er andere sites naast worden geopend. :sob:

Als je bijvoorbeeld je homepage op C:\myhomepage.html heb staan en je opent naast het forum een nieuw browser window met die homepage, dan ben je al je (sessie-)cookies kwijt.

Adrie bedankt voor het idee ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb daar net een nieuwe topic over geopend, zag deze te laat.
Ik heb dit ook met Firefox.