• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Buitenzijde auto herstellen

Timstone

Detailing rookie
21 jun 2010
15
0
44
Hallo allemaal!

Sinds ongeveer 2 jaar ben ik een erg tevreden gebruiker van de producten van CC en hang af en toe wat rond op het forum. Ik ben verre van een professioneel detailer, maar ik geniet van alle prachtige resultaten die hier worden getoond.
Ik wil graag hulp bij het compleet onder handen nemen van mijn Saphir Schwarz BMW 318i (E90), dat wil zeggen de buitenkant.
Afgelopen weekeinde moest ik uit pure noodzaak mijn prachtige (hé, ik ben er best trots op) BMW naar het geweldig milieuvriendelijke Tata Steel IJmuiden meenemen. Degenen die het bedrijf kennen weten dat dit absoluut het laatste is wat je je auto wil aandoen. :(
Eenmaal terug ging ik er snel mee door een wasstraat (yup, heiligschennis) om de ergste bende er af te krijgen. Bij daglicht zag je al van die verschrikkelijke druppeltjes doffe weetikveelwat op de lak verschijnen. De volgende dag heb ik de aanval geopend met een flinke handwasbeurt. Helaas mocht dit niet baten en zat ik nog steeds met die druppeltjes opgescheept.
Toen ik de auto kocht zaten er al een hoop swirls en krassen op. De vorige eigenaar had volgens mij de schuursponsen groots ingekocht om vogelpoep te verwijderen. Ook zijn de verchroomde lijsten rondom de zijruiten lichtelijk verweerd (in het verleden hier gelezen dat het een bekend probleem is met Beemers). Het interieur echter is prima in orde, geen dingen die ik niet op zou kunnen lossen. Kortom, de auto kan aan de buitenzijde wel wat hulp gebruiken.

Is er iemand (woonachtig in Nederland) die mij zou kunnen helpen met het onder handen nemen van de buitenzijde van mijn auto?
Ik heb er geen problemen mee hier voor te betalen (moet niet te gek worden natuurlijk) en/of voor te reizen.
 
We snappen allemaal de vraag, maar kijk nog even naar de forumregels (10)
Je kan even kijken of je een forumlid in de buurt hebt, en die een p.m. sturen
Er is zelfs een topic met een kaart met leden erop
 
Hmm... ik dacht dat ik de regels goed genoeg had doorgelezen. Als ik zojuist de regels heb overtreden dan staat het de moderators uiteraard vrij om mijn berichtje te verwijderen. Oeps. :schaam
De kaart is erg nuttig, maar het zegt niets over wie er hulp zou kunnen bieden.
 
10. Ons forum is niet bedoeld voor zoektochten naar en aanvragen voor poetsbedrijven, schadeherstellers en detailers. Deze berichten worden verwijderd.

Je kan ook gewoon je begintopic "aanpassen" en vragen : wie wil me helpen .(de rest regel je via pm :-" )

Ik lees toch ook dat je het niet zelf gaat doen en dat je euh..de produkten wil betalen :D

Heb je ook foto's van je wagen ?

Kaart niet nuttig ?? , volgens mij kan je zelfs zien wie waar zit .
 
Doh!
Niet erg goed gelezen nee. :schaam

De kaart is ongelooflijk leuk om te zien, maar ik kan niet alle in de buurt wonende leden een PM sturen. Ook zijn er maar een aantal mensen hier die de mogelijkheid hebben om dit soort verzoeken in te willigen.
Ik zal het forum eens afstruinen.
Foto´s zal ik zo spoedig mogelijk plaatsen.

Bedankt voor de hulp zover. :)^
 
Als ik jou was zou ik de wagen na het wassen behandelen met Iron_X.;)

Op het forum staan genoeg voorbeelden hiervan.